هفته ناجا فرصتي براي شناخت دقيق جامعه از پليس/ پيشگيري؛ مناسب ترين راهبرد در تحقق امنيت پايدار

پليس دانست و گفت: پيشگيري اجتماعي مناسب ترين راه حل براي توليد امنيت پايدار در جامعه محسوب مي شود.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرهنگ مهدي انصاري در نشست خبري به مناسبت هفته ناجا با تبريک فرا رسيدن هفته دفاع مقدس و تقارن هفته ناجا با برگزاري مهمترين رخداد فرهنگي استان گفت: امنيت امروز جامعه مرهون دلاوري و افتخار آفريني رزمندگان در دفاع مقدس است که تقارن هفته ناجا با اجلاسيه بزرگ شهداي استان کهگيلويه وبويراحمد نشان از عظمت اين هفته را نشان مي دهد.

وي با بيان اينکه بستر امنيت اجتماعي در تعامل پليس با مردم و ساير نهادهاي فرهنگي و اجتماعي از جمله رسانه ها تحقق مي يابد، گفت: يکي از هدف گذاري هاي اساسي در انجام ماموريت هاي پليسي همواره کسب رضايتمندي مردم و شهروندان بوده است.

انصاري از جمله اولويت هاي پليس استان را در سال جاري برخورد جدي و قاطع با جرايم مشهود و منافي عفت ، برخورد با اخلال گران نظم عمومي، آگاهي بخشي مردم در راستاي ارتقاي سطح فرهنگ ترافيکي و مبارزه قاطع با قاچاقچيان کالا و مواد مخدر ذکر کرد.

وي با بيان اين موضوع که نيروي انتظامي در راستاي تأمين امنيت و توجه وافر به اين موضوع گام هاي بزرگي برمي دارد، گفت: توسعه فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه از اهداف مهم مسئولان است.

فرمانده انتظامي استان ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس و قدرداني از دلاورمردان بزگ عرصه ايثار و از خودگذشتگي ،گفت:عزت واقعي و تأمين امنيت ايران امروز را مديون رزمندگاني هستيم که جانانه براي اين ملت ايستادگي کردند.

همه با هم براي امنيت و آرامش

سرهنگ مهدي انصاري در ادامه با اشاره به نامگذاري شعار امسال هفته ناجا “همه با هم براي امنيت و آرامش” بيان داشت: هفته ناجا هفته مغتنمي است تا بتوانيم دستاوردهاي مهم اين نيرو را به مردم نشان دهيم.

فرمانده نيروي انتظامي کهکيلويه و بوير احمد به نقش رسانه در انعکاس همه جانبه براي اين موضوع اشاره کرد و گفت: يکي از ارکاني که مي تواند زبان گوياي مردم و مسئولان در راستاي توسعه باشد رسانه است که بايد با دقت و در راه توسعه گام بردارد.

وي به توسعه و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه اشاره کرد و گفت: امروز دشمن در جنگ نابرابر در شبيخون فرهنگي به دنيال تضعيف باورهاي ديني و خدشه به کشور است که در اين زمينه توسعه فرهنگ ايثار و شهادت بهترين سلاح ايران اسلامي در برابر آنان است.

مردم؛ يکي از ارکان هاي مهم جامعه در توسعه امنيت

فرمانده نيروي انتظامي کهکيلويه و بوير احمد به حضور مردم در راستاي توسعه امنيت و پيشگيري از جرايم در جامعه اشاره کرد و گفت: يکي از ارکانهاي مهم جامعه براي امنيت خود مردم هستند و تا مردم در اين قضيه دخيل نباشند نمي توان به پله هاي ترقي دست پيداکرد.

انصاري رضايت مردم از نيروي انتظامي را بهترين ثمره و هديه به اين دستگاه نظامي دانست و گفت: براي جلب رضايت مردم بايد به دنبال امنيت پايدار بود که خواسته کل جامعه است.

وي به توجه مردم و مسئولان و تذکر لساني در جامعه اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهي از منکر از وظايف مهم هر مسلمان بوده که در اين زمينه بايد در استاي مبارزه با جرايم مشهودي از جمله بي عفتي در جامعه تلاش کرد.

هفته ناجا فرصتي براي شناخت دقيق جامعه از پليس

سرهنگ انصاري به برنامه هاي شاخص هفته نيروي انتظامي که از نهم تا پانزدهم مهرماه در سراسر کشور برگزار مي شود اشاره کرد و گفت: هفته ناجا فرصتي است مغتنم براي شناخت دقيق تمام آحاد جامعه از پليس.

وي به تشريح مهم ترين برنامه هاي اجرايي پليس استان در اين هفته پرداخت و افزود: برگزاري مراسم صبحگاه در روز شنبه، اهداي خون سبز پوشان اين نيرو ،حضور کارشناسان پليس در مدارس ، نشست با سران ايلات، طوايف و بزرگان ،همايش طلايه داران راه ،توسعه و آموختن قوانين به خردسالان در زمينه مسائل راهنمايي و رانندگي و ديگر برنامه هاي تدوين شده اين هفته در دستور کار است.

فرمانده نيروي انتظامي کهکيلويه و بوير احمد در پايان از رسانه به عنوان پل ارتباطي بين مردم و مسئولان ياد کرد و گفت: رسانه ها بازوان توانمند پليس در راتقاء امنيت رواني و اجتمالي جامعه و مسئولان هستند که بايد در راستاي امنيت گام هاي موثرتري بردارند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *