امنيت بدون مشاركت مردم محقق نمي شود

فرمانده انتظامي استان گفت: هفته ناجا نشان از جامعه محوري اين سازمان است و مردم در اين خصوص سهم بزرگي دارند.

به گزارش سادس پايگاه خبري پليس ، سردار ” محمد قنبري ” در جمع اصحاب رسانه كه به مناسبت تشريح برنامه هاي هفته ناجا برگزار شد ، گفت: امنيت بدون مشاركت مردم محقق نمي شود.

وي در ادامه ضمن تقدير و تشکر از همراهي اصحاب رسانه با پليس لرستان ، افزود: خبرنگاران جهادگراني هستند که همواره در عرصه قلم ، با کوله باري از اميد و علاقه به مردم آگاهي مي‌دهند.

سردار قنبري ، اظهار داشت: از نظر پليس احساس امنيت از خود امنيت بالاتر است و اصحاب رسانه در ايجاد احساس امنيت نقش مهم و کليدي دارند.

فرمانده انتظامي لرستان خاطر نشان كرد: امنيت پايدار محصول مشترک تعامل و همدلي آحاد جامعه با پليس است و پليس مصمم است اينگونه روابط را روز به روز مستحکم تر و پايدارتر كند.

اين مقام ارشد انتطامي بيان داشت: خبرنگاران در بيشتر وقايع و حوادث همانند نيروهاي امدادي در کنار پليس قرار دارند و در جهت انعکاس سريع و صحيح اخبار تلاش مي کنند.

قنبري با تشريح برنامه هاي هفنه ناجا ، به عملكرد 6 ماهه اين فرماندهي اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از كاهش 10 درصدي برخورداربوده و با تدابير و هوشياري ماموران ، در سطح استان سرقت مسلحانه موفقي نداشته ايم .

فرمانده انتظامي استان با اشاره به حساسيت موضوع امنيت در بين مردم لرستان گفت: پليس نيز با تمام توان و امكانات سعي در برقراري امنيت مطلوب و در شان مردم استان دارد.

وي اظهار داشت: پليس ايران يک پليس با رويکرد مردم محور است و به اين معناست که مردم در اين نظام، نقش صاحبان امنيت و آرامش را داشته و به خوبي در توليد امنيت با دستگاه هاي ذيربط مشارکت دارند.

سردار قنبري در ادامه به نهضت عمران در نيروي انتظامي لرستان اشاره كرد و گفت : تمام كلنگ هايي كه به زمين زده شد به ثمر رسيده و امروز شاهد افتتاح طرح هاي عمراني در استان هستيم و در هفته ناجا نيز تعدادي از اين طرح ها به بهره برداري خواهد رسيد. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *