همکاری پست بانک ایران برای ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن ۱۳۹۵

پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه ای و تخصصی حوزه ICT کشور، همگام با سایرسازمان ها و دستگاه های اجرائی برای ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵با مرکز آمار ایران همکاری می نماید.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران،دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک،ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: باتوجه به حضور باجه های نمایندگی پست بانک ایران در بیش از ۱۴هزار نقطه کشور به ویژه در روستاها و مناطق محروم، این باجه ها آماده پذیرش هموطنان برای ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال جاری است.
وی افزود: این بانک با توجه به ایجاد شبکه مویرگی و فراهم نمودن زیرساخت های اینترنتی و فضای مجازی درسطح کشور، نقش مهمی در توسعه بخش های IT برای بهره مندی هموطنان از خدمات عمومی به ویژه در روستاها و مناطق دوردست دارد که مصداق بارز آن همکاری در اجرای طرح ملی هدفمندسازی یارانه ها بود.
فرحی تأکید کرد: با توجه به نقش اساسی آمار و اطلاعات دقیق جمعیتی در تدوین برنامه های استراتژیک و اجرائی کشور، اینگونه سرشماری ها و جمع آوری اطلاعات درست برای رشد و توسعه همه جانبه کشور و تدوین برنامه های دولت بسیار تأثیرگذار می باشد.
وی درپایان ازعموم هموطنان به ویژه همکاران پست بانک ایران درخواست کرد که در این طرح مهم ملی شرکت نموده و با مراجعه به نشانی اینترنتی؛ www.sarshomari۹۵.ir نسبت به ثبت نام اقدام و اطلاعات خود را تکمیل نمایند.
همچنین علیرضا زاهدیان معاون مرکز آمار ایران درگفتگو با رسانه ها ضمن تشریح فرآیند ثبت نام اعلام کرده بود که این سرشماری از سوم لغایت بیست و چهارم مهرماه صورت می پذیرد و خانوارها نیز برای ویرایش اطلاعات خود می توانند از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه به سامانه مذکور مراجعه و اطلاعات خود را ویرایش کنند.
وی تصریح کرد: پس از تکمیل پرسشنامه و تأیید نهایی آن،”کدآماری” دراختیار پاسخگو قرار می گیرد که حفظ و نگهداری آن بسیار مهم می باشد، زیرا اطلاعات پاسخگویان در اینترنت براساس این کد بازشناسی خواهد شد.
لطفاً برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *