مقابل مخلان نظم و امنیت داخلی، با قدرت خواهیم ایستاد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: در برابر مخلان نظم و امنیت داخلی، با تمام قدرت و آمادگی لازم خواهیم ایستاد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “علی اکبر پورجمشیدیان” در دیدار با سرهنگ “سعید عطاالهی” جانشین یگان سوم امام حسین(ع)، اظهارداشت: کشور ما در بدترین شرایطی همچون فتنه ۸۸ و دوران دفاع مقدس، نشان داده که از مردم بابصیرتی برخوردار بوده و اگر چنانچه افرادی قصد براندازی را داشته باشند ، بی درنگ از بدو شکل گیری فتنه، اقدام جدی صورت خواهند داد.

وی اعلام کرد: در برابر مخلان نظم و امنیت داخلی با تمام قدرت و آمادگی صددرصدی ، خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داد تا در عرصه های مختلف هر طوری که خواستند عمل کنند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، همچنین بر برگزاری رزمایش های مشترک میدانی میان سپاه و ناجا در راستای ارتقاء آمادگی عملیاتی این دو نهاد تاکید کرد.

موفقیت های یگان ویژه در سایه تعامل با ارگان های نظامی

سرهنگ “سعید عطاالهی” جانشین یگان سوم امام حسین(ع) نیز در این دیدار تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به رویکرد جدید یگانهای ویژه ناجا در حوزه اجتماعی، این نهاد توانسته با تعامل بین دیگر ارگانهای نظامی کشور، به موفقیت های بزرگی دست یابد که موفقیت در فتنه ۸۸ خود گواه بر این ادعاست.

جانشین یگان سوم امام حسین(ع) ادامه داد: فتنه گران بدانند، اگر خطایی از آنها سر بزند با یک ملت طرف هستند زیرا امروز مردم ما، از بصیرت بالایی برخوردار بوده و به مراتب هوشیارتر و بیدارتر از دوران گذشته عمل خواهند کرد و تحت هیچ شرایطی در مقابل اخلالگران کوتاه نخواهند آمد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *