آمادگي جسماني، رمز موفقيت در ماموريت ها

رئيس تربيت بدني ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: تک تک ما پرچمدار و علمدار شهيداني هستيم که نظام به رشادت و ايثار آنها نياز دارد لذا آمادگي جسماني و ورزش خوب مي تواند رمز موفقيت در ماموريت ها باشد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار “مهر علي باران چشمه” در همايش ورزش صبحگاهي نيروهاي مسلح که به ميزباني يگان ويژه ناجا برگزار شده بود، ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس، اظهارداشت: اين ايام، يادآور رشادت هاي دلاورمرداني است که براي دفاع از ناموس، دين، قرآن و لبيک به فرمان امام زمان (عج) و مبارزه با دشمناني که در کنار رژيم بعث عراق بودند، ايستادند و سرافرازانه دفاع کردند و سربلند بيرون آمدند.

اين مقام ارشد نظامي، پيروزي رزمندگان اسلام را تاسي از انقلاب عاشورا دانست و افزود: اگر تاسي از انقلاب عاشورا، آيين شهادت و فرمان پذيري از ولي فقيه نبود بي شک اين سربلندي به دست نمي آمد.

“باران چشمه” با اشاره به مسئوليت پذيري سخت دوران بعد از جنگ بر دوش نيروهاي مسلح، خاطر نشان کرد: تک تک ما پرچمدار و علمدار شهيداني هستيم که نظام به رشادت و ايثار آنها نياز دارد لذا آمادگي جسماني و ورزش خوب مي تواند رمز موفقيت در ماموريت ها باشد.

رئيس تربيت بدني ستاد کل نيروهاي مسلح، آمادگي عملياتي را از اصول اصلي در نيروهاي مسلح دانست و تصريح کرد: دشمنان نظام هميشه با توطئه هاي مختلف درصدد شکست انقلاب بوده و هستند اما امروز انقلاب اسلامي در دنيا از جايگاه ويژه اي برخوردار است به گونه اي که مردم مظلوم دنيا چشمشان به انقلاب و رهبري است.

گفتني است در مراسم ورزش صبحگاهي نيروهاي مسلح کارکناني از سپاه پاسداران، ارتش، وزارت دفاع و پشتيباني، يگان هاي ويژه و بسيج حضور داشتند و باستاني کاران و ورزشکاراني از يگان يکم اميرالمومنين علي(ع) به نمايش حرکات انفرادي پرداختند. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *