ساختار “ثامن” متناسب با ساختار روز بانکي مي شود

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن با اعلام اين مطلب که ساختار جديد متناسب با ساختار روز بانکي است گفت: هدف ما از پياده‌سازي اين ساختار اين است که حوزه‌ها تقويت‌شده و نماد يک بانک کامل را در استان‌هاي خود به وجود آوريم.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومي موسسه اعتباري ثامن؛ محمد ابراهيم پورزرندي در جمع مديران صف و ستاد با بيان اينکه ساختار جديد تجلي فکر سيستمي بوده است افزود: يکي از مهمترين عوامل تسهيل و تقويت توان خلاقيت و نوآوري در سازمان ساختار است که با تغييرات آتي اميد است اين روند رشد و توسعه شتاب بيشتري گيرد.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن در تشريح دلايل تغيير ساختار صف اعلام کرد: چهار ناحيه جديد بر اساس ويژگي‌هاي منابع، مصارف، تقسيمات کشوري و جغرافيايي انجام‌شده است.

وي خاطرنشان کرد: حدود و تفويض اختيارات توسط معاونت بانکي، مديران نواحي و معاونت طرح و برنامه در حل تدوين است که به‌زودي به شبکه ابلاغ مي‌شود.

مديرعامل موسسه اعتباري ثامن با گريز به سير تحول سازمان افزود: هدف ما از ايجاد تغييرات در راستاي دستيابي به مجوز موسسه و پس‌ازآن تبديل‌شدن به بانک ثامن است.

وي خطاب به مديران حاضر در جلسه از کارکنان صف خواست تا همزمان با اين تغييرات با مديران مياني و ارشد همراهي کنند.

به گفته وي ثامن در مسير انحلال شرکت تعاوني و تأسيس موسسه اعتباري به‌منظور اضافه شدن به مؤسسات مورد وثوق بانک مرکزي در حال انجام مقدمات تغيير شخصيت حقوقي است.

وي با اعلام اين خبر شفاف‌سازي صورت‌هاي مالي در حال انجام است افزود: بر اساس استاندارها و ضوابط بانک مرکزي سيستم مالي ثامن از سيستم نقدي به تعهدي منتقل مي‌شود .

پورزرندي بابيان اينکه مهارت‌هاي فني نيروي انساني در ارتباط و تعامل با مردم است، تأکيد کرد: تعاملات همکاران با مشتريان و مردم يکي از مزيت‌هاي رقابتي مجموعه در قياس با ساير رقبا است .

وي با اشاره توان موجود در نيروهاي موسسه تصريح کرد: در بازديدهاي به‌عمل‌آمده شاهد نيروهاي خوش‌فکر، خلاق، متخصص، تحصيل‌کرده جوان باروحيه بالابوديم که بايستي براي اين نيروهاي امکان رشد و پيشرفت با در نظر گرفتن شايسته‌سالاري فراهم شود.

وي عنوان کرد : هدف ما ايجاد حرکت جمعي به‌منظور هم‌افزايي نيروها براي تسريع درروند رشد موسسه است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *