یک کشته و ۸ مجروح در برخورد اتوبوس با تیر برق

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همدان از برخورد یک دستگاه اتوبوس با تیر برق و کشته شدن یک نفر و مجروح شدن هشت نفر از مسافران خبرداد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”رضا عزیزی”گفت: در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس که از تهران به سمت کرمانشاه در حرکت بود در نزدیکی شهرستان فامنین و بالاتر از سه راهی اصله از مسیر خود خارج و با تیربرق حاشیه جاده برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه یک نفر از مسافران در دم فوت و ۳۰ نفر دیگر مجروح که از این تعداد ۲۲ نفر که به صورت سطحی مصدوم شده بودند در محل حادثه توسط عوامل امدادی درمان  و هشت نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی ماموران از دستگاه “جی پی اس” اتوبوس مشخص شد که خودرو هنگام تصادف دارای سرعت مجاز ۹۳ کیلومتر در ساعت بوده است ،تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خواب آلودگی  اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان همدان در خاتمه بیان کرد: با راه اندازی سامانه ۱۱۰۱۲۰ از ابتدای سال ۹۳ مسافران می توانند هر گونه تخلف راننده از قبیل خستگی و خواب آلودگی، صحبت با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، نقص فنی خودرو و …. را با استفاده از برچسب های راهنما و پلاک نصب شده در داخل اتوبوس به سامانه ۱۱۰۱۲۰ پیامک کرده تا توسط اولین گشت پلیس راه به این خبر رسیدگی شود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *