بانک قوامین سازمان برتر در پاسخگوئی به مردم شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۴ معرفی شد.

بر اساس ارزیابی های به عمل آمده از ادارات و سازمان های شهرستان دهدشت و گچساران، بانک قوامین سازمان برتر در پاسخگوئی به مردم شهرستان کهگیلویه در سال ۱۳۹۴ معرفی شد.

به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، علی پوزش فرماندار استان کهگیلویه در حاشیه افتتاح ساختمان های شعب بانک قوامین در شهرهای دهدشت و گچساران با اعلام خبر فوق گفت: ساختمان های در حال افتتاح شعبه بانک قوامین جزء زیباترین ساختمان های شهر است که تاثیر بسزایی در زیباسازی چهره شهر خواهد داشت.

این مراسم افتتاحیه که با حضور مسئولین استانی، مسئولین مدیریت شعب بانک قوامین و جمعی از مشتریان بانک برگزارشد، جمشید صادقیان پور با اشاره به حضور مسئولین و مردم در این آیین افزود: این حضور وظیفه کارکنان بانک قوامین به منظور ادای دین به مشتریان و همشهریان را سنگین تر از قبل کرده که این امر تلاش مضاعف همه همکاران را می طلبد.

مدیر شعب بانک قوامین استان کهگیلویه و بویراحد در این آیین با بیان تاریخچه ای از تأسیس بانک قوامین، تصریح کرد: در روند ساخت و تکمیل ساختمان جدید دهدشت و گچساران با هدف انجام خدمات رسانی بهتر و سریعتر، تکریم مشتریان و رفاه حال همشهریان، هر دو ساختمان مجهز به خزانه، صندوق امانات و آسانسور ویژه معلولین شده است.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی امام جمعه شهر دهدشت نیز ضمن قدردانی و تشکر از مسئولین بانک قوامین، نقش این بانک را در کاهش دغدغه های معیشتی کارکنان ناجا و و تامین امنیت شغلی آنها، مطلوب ارزیابی کرد و سپس به خدمات مختلف قوامین در خصوص پرداخت تسهیلات به مردم و واحدهای تجاری و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک اشاره و در پایان خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به مردم و شکوفا کردن اقتصاد منطقه، وظیفه بانکهای استان است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *