کشف بیش از ۲ تن موادمخدر در استان همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون دو تن و ۵۰۴ کیلو انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده است.
به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” هادی قزوینه ای ” در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه باید محیط را برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن کرد، اظهار داشت: باید با درمان ، پیشگیری و صرف حداقل هزینه و با همکاری دستگاه های متولی و آموزش صحیح، سطح سن گرایش به مواد مخدر را کاهش دهیم و همچنین در تلاش برای انجام اقدامات موثر در این راستا باشیم.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر نیاز به عزم ملی دارد، افزود: باید تمام نهاد ها، سمن ها، مدارس و ارگان های دولتی و غیر دولتی برای پیشگیری از شیوع مواد مخدر نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت های اصلی در حوزه مبارزه با مواد مخدر شناسایی شبکه های استانی و فرا استانی است، اذعان داشت: در این زمینه با انجام ۳۹ عملیات فرا استانی در سطح کشور  ۴۲ باند قاچاق و توزیع مواد مخدر منهدم شده است.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۵۸۵ خرده فروش در سطح استان همدان شناسایی و دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته ایم.

وی با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهر و اماکن عمومی یکی دیگر از این اقدامات بوده است یادآورشد: ۹۰۷ معتاد متجاهر نیز شناسایی و سامان دهی شده اند.

قزوینه ای با بیان اینکه طی سال جاری دوتن و ۵۰۴ کیلو انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس در استان همدان کشف شده است ادامه داد: بیشترین این کشفیات مربوط به تریاک بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پایان ابراز امیدواری کرد در آینده ای نزدیک با اقدامات صحیح و بموقع پلیس و همکاری دستگاه های متولی شاهد ریشه کن شدن این بلای خانمان سوز در سطح کشور خواهیم بود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *