کشف بيش از 2 تن موادمخدر در استان همدان

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: از ابتداي امسال تاکنون دو تن و 504 کيلو انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شده است.
به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ” هادي قزوينه اي ” در نشست با اصحاب رسانه با بيان اينکه بايد محيط را براي قاچاقچيان مواد مخدر ناامن کرد، اظهار داشت: بايد با درمان ، پيشگيري و صرف حداقل هزينه و با همکاري دستگاه هاي متولي و آموزش صحيح، سطح سن گرايش به مواد مخدر را کاهش دهيم و همچنين در تلاش براي انجام اقدامات موثر در اين راستا باشيم.

وي با اشاره به اينکه مبارزه با مواد مخدر نياز به عزم ملي دارد، افزود: بايد تمام نهاد ها، سمن ها، مدارس و ارگان هاي دولتي و غير دولتي براي پيشگيري از شيوع مواد مخدر نقش آفريني کنند.

وي با بيان اينکه يکي از ماموريت هاي اصلي در حوزه مبارزه با مواد مخدر شناسايي شبکه هاي استاني و فرا استاني است، اذعان داشت: در اين زمينه با انجام 39 عمليات فرا استاني در سطح کشور  42 باند قاچاق و توزيع مواد مخدر منهدم شده است.

وي گفت: از ابتداي سال جاري تاکنون چهار هزار و 585 خرده فروش در سطح استان همدان شناسايي و دستگير شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزايش داشته ايم.

وي با بيان اينکه جمع آوري معتادان متجاهر و توزيع کنندگان مواد مخدر در سطح شهر و اماکن عمومي يکي ديگر از اين اقدامات بوده است يادآورشد: 907 معتاد متجاهر نيز شناسايي و سامان دهي شده اند.

قزوينه اي با بيان اينکه طي سال جاري دوتن و 504 کيلو انواع مواد مخدر توسط ماموران پليس در استان همدان کشف شده است ادامه داد: بيشترين اين کشفيات مربوط به ترياک بوده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پايان ابراز اميدواري کرد در آينده اي نزديک با اقدامات صحيح و بموقع پليس و همکاري دستگاه هاي متولي شاهد ريشه کن شدن اين بلاي خانمان سوز در سطح کشور خواهيم بود.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *