رفع تصرف 4 هزار و 700 متر مربع از اراضي ملي در کلاردشت

فرمانده انتظامي استان از کشف زمين خواري به ارزش بيش از 14 ميليارد ريال و رفع تصرف چهار هزار و 706 متر مربع از اراضي ملي در شهرستان کلاردشت خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “سيد محمود ميرفيضي” با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر تصرف اراضي ملي و ساخت و سازهاي غيرمجاز در منطقه “اجابيت” شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: کارشناسان پليس آگاهي با انجام اقدامات فني دريافتند، فردي با تصرف اراضي ملي بيش از چهار هزار و 706 متر مربع از اين اراضي را محصور و اقدام به ساخت و سازهاي غيرمجاز کرده است.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به هماهنگي هاي قضائي از شناسايي و دستگيري متهم به زمين خواري در اين ارتباط خبر داد و افزود: ارزش ريالي زمين هاي تصرف شده 14 ميليارد و 118 ميليون ريال اعلام شد.

سردار ميرفيضي با اشاره به اقدامات قضائي و انتظامي در راستاي رفع تصرف اراضي ملي از آزاد سازي اين مقدار زمين خبر داد و گفت: اراضي مذکور به دامان طبيعت برگردانده شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران با تاکيد بر حفظ بيت المال، تعامل و همکاري دستگاه ها و سازمان ها، به ويژه دستگاه قضائي را در مقابله با زمين خواران و متجاوزان به حقوق بيت المال موثر دانست. 

متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *