جلوه ولایت عاطفی مقام معظم رهبری در پلیس مشاهده می شود

حضرت آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: پلیس ایران وقتی می بیند بچه ای زیر باران در خیابان گل می فروشد آن را در پوشش خود می گیرد. این اقدام خیلی برای ما عزت و ارزش دارد چراکه جلوه ولایت عاطفی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رفتار پلیس مشاهده می شود.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، امام جمعه شهر مقدس قم در دیدار سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان با وی، اظهارداشت: از اینکه پلیس جمهوری اسلامی ایران نیرویی در خط ولایت و بازوی اهل بیت (ع) است، افتخار می کنیم.

وی افزود: در خدمت اهل بیت (ع) بودن در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد البته برخی کشورها در تلاش بوده اما هنوز عقب هستند.

آیت الله سعیدی گفت: ما در عصر غیبت حضرت حجت (عج) اعتقاد داریم ولایت با فقیه جامع الشرایط است و برای اجرایی کردن قوانین اسلام بازوانی دارد که این بازوان زمینه اعمال ولایت را تسهیل کرده و عین همان ولایتی که ولی فقیه مدنظرشان است در ابعاد مختلف اجرا می شود.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: در کشورهایی مانند آمریکا تعداد زیادی انسان در طول یک سال براساس تعصب نژادی و بدون هیچ عذرخواهی به دست پلیس کشته می شوند.

امام جمعه شهر مقدس قم گفت: پلیس ایران وقتی می بیند بچه ای زیر باران در خیابان گل می فروشد آن را در پوشش خود می گیرد. این اقدام خیلی برای ما عزت و ارزش دارد چراکه در حقیقت جلوه ولایت عاطفی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رفتار پلیس مشاهده می شود.

وی با بیان اینکه انتقادات معظم له نشان دهنده سلامت نظام ماست، افزود: مسئولیت ما و شما در عصر غیبت با مقام معظم رهبری است و این مهم  افتخاری است که خدا بر سینه ما و شما چسبانده است.

امام جمعه قم گفت: مردم به پلیس اعتماد و اعتقاد دارند، در کشورهای دیگر این احترام بر اساس زندان و ترس بوده اما در ایران بر اساس مهر و محبت است مگر کسانی که هیچ قانونی را بر نمی تابند که پلیس و دستگاه قضائی با آن ها برخورد می کند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: امیدواریم روز به روز آمار تخلفات کاهش داشته باشد، کسی که بیهوش شود برای به هوش آمدن به صورت آن سیلی می زنند جریمه و زندان نیز برای احیای افراد متخلف و مجرم است.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس شاید در سایر مشاغل درآمد بیشتری داشته باشند اما ایستاده اند و به وظیفه شان عمل می کنند و مردم نیز باید در حفظ قوانین و رعایت ضوابط به آنها کمک کنند.

سردار مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گزارشی در خصوص برگزاری هفته نیروی انتظامی در قم ارائه کرد و گفت: هفته ناجا امسال از نهم مهرماه آغاز و تا پانزدهم مهر ماه ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه پلیس قم در هفته ناجا ۱۱۴ برنامه فرهنگی، اجتماعی، انتظامی، عملیاتی و ترافیکی را پیش بینی و به مرحله اجرا خواهد گذاشت، افزود: ۸۰درصد برنامه ها این هفته فرهنگی و اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود:پلیس به دنبال اجتماعی کردن فضای کنترل جرم است مگر کسانی که قوانین را تمکین نمی کنند که با اقتدار و برخوردهای قهری مواجه می شوند.

سردار مجتبایی تاکید کرد: باید از ظرفیت اجتماعی مردم در جهت پیشگیری از جرایم استفاده شود. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *