جلوه ولايت عاطفي مقام معظم رهبري در پليس مشاهده مي شود

حضرت آيت الله سعيدي امام جمعه قم و توليت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: پليس ايران وقتي مي بيند بچه اي زير باران در خيابان گل مي فروشد آن را در پوشش خود مي گيرد. اين اقدام خيلي براي ما عزت و ارزش دارد چراکه جلوه ولايت عاطفي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در رفتار پليس مشاهده مي شود.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، امام جمعه شهر مقدس قم در ديدار سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان با وي، اظهارداشت: از اينکه پليس جمهوري اسلامي ايران نيرويي در خط ولايت و بازوي اهل بيت (ع) است، افتخار مي کنيم.

وي افزود: در خدمت اهل بيت (ع) بودن در هيچ کجاي دنيا سابقه ندارد البته برخي کشورها در تلاش بوده اما هنوز عقب هستند.

آيت الله سعيدي گفت: ما در عصر غيبت حضرت حجت (عج) اعتقاد داريم ولايت با فقيه جامع الشرايط است و براي اجرايي کردن قوانين اسلام بازواني دارد که اين بازوان زمينه اعمال ولايت را تسهيل کرده و عين همان ولايتي که ولي فقيه مدنظرشان است در ابعاد مختلف اجرا مي شود.

توليت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: در کشورهايي مانند آمريکا تعداد زيادي انسان در طول يک سال براساس تعصب نژادي و بدون هيچ عذرخواهي به دست پليس کشته مي شوند.

امام جمعه شهر مقدس قم گفت: پليس ايران وقتي مي بيند بچه اي زير باران در خيابان گل مي فروشد آن را در پوشش خود مي گيرد. اين اقدام خيلي براي ما عزت و ارزش دارد چراکه در حقيقت جلوه ولايت عاطفي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در رفتار پليس مشاهده مي شود.

وي با بيان اينکه انتقادات معظم له نشان دهنده سلامت نظام ماست، افزود: مسئوليت ما و شما در عصر غيبت با مقام معظم رهبري است و اين مهم  افتخاري است که خدا بر سينه ما و شما چسبانده است.

امام جمعه قم گفت: مردم به پليس اعتماد و اعتقاد دارند، در کشورهاي ديگر اين احترام بر اساس زندان و ترس بوده اما در ايران بر اساس مهر و محبت است مگر کساني که هيچ قانوني را بر نمي تابند که پليس و دستگاه قضائي با آن ها برخورد مي کند.

توليت حرم مطهر حضرت معصومه(س) افزود: اميدواريم روز به روز آمار تخلفات کاهش داشته باشد، کسي که بيهوش شود براي به هوش آمدن به صورت آن سيلي مي زنند جريمه و زندان نيز براي احياي افراد متخلف و مجرم است.

وي ادامه داد: نيروهاي پليس شايد در ساير مشاغل درآمد بيشتري داشته باشند اما ايستاده اند و به وظيفه شان عمل مي کنند و مردم نيز بايد در حفظ قوانين و رعايت ضوابط به آنها کمک کنند.

سردار مجتبايي فرمانده انتظامي استان قم نيز در ابتداي اين ديدار ضمن تبريک هفته دفاع مقدس، گزارشي در خصوص برگزاري هفته نيروي انتظامي در قم ارائه کرد و گفت: هفته ناجا امسال از نهم مهرماه آغاز و تا پانزدهم مهر ماه ادامه مي يابد.

وي با بيان اينکه پليس قم در هفته ناجا 114 برنامه فرهنگي، اجتماعي، انتظامي، عملياتي و ترافيکي را پيش بيني و به مرحله اجرا خواهد گذاشت، افزود: 80درصد برنامه ها اين هفته فرهنگي و اجتماعي است.

فرمانده انتظامي استان قم افزود:پليس به دنبال اجتماعي کردن فضاي کنترل جرم است مگر کساني که قوانين را تمکين نمي کنند که با اقتدار و برخوردهاي قهري مواجه مي شوند.

سردار مجتبايي تاکيد کرد: بايد از ظرفيت اجتماعي مردم در جهت پيشگيري از جرايم استفاده شود. #

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *