به گفته محققان انسان‌ها علاوه بر حواس پنچ‌گانه، چند حس دیگر نیز دارند که تاکنون از آن بی‌‌خبر بوده‌اند.

بانک تجارت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به توزیع لوازم التحریر برای دانش آموزان استانهای محروم کشور اقدام کرد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، با فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس، بانک تجارت بار دیگر یار دبستانی دانش آموزان شد و با اهدای بسته حمایتی با محتوای بخشی از نوشت‌افزار مورد استفاده کودکان استان‌های محروم، گامی در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود برداشت.
هدایای مورد اشاره توسط مدیران و کارکنان این بانک در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کردستان، کهکیلویه و بویر احمد، سیستان و بلوچستان، ایلام و بوشهر اهدا شد؛ البته بانک تجارت در سال‌های پیشین نیز نسبت به توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان محروم اقدام کرده بود.
گفتنی است بانک تجارت امسال طرح نصب و راه اندازی تجهیزات ۵۰ مدرسه استان آذربایجان شرقی را به پایان رساند .در این طرح که پس از زلزله اهر و ورزقان کلید خورد ، ۵۰ مدرسه استان آذربایجان شرقی به تجهیزات آموزشی الکترونیکی شامل لپ تاپ ، ویدئوپروژکتور و پرده پروژکتور مجهز شدند.
بانک تجارت پس از زلزله سال ۹۱ طرح حمایت از مدارس مناطق زلزله زده را با مشارکت در ساخت مدرسه ۹ کلاسه امید فردا شهرستان اهر آغازکرد و در ادامه تجهیز مدارس این مناطق در دستور کار قرار داد .
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *