مبارزه با سرقت و استرداد اموال مال باختگان ؛ اولویت پلیس

فرمانده انتظامی استان با اشاره به افزایش کشف ۹ درصدی کشف سرقت‌ها در سطح استان گفت: مبارزه با سرقت به ‌خصوص سرقت‌های خشن و استرداد اموال مسروقه به مردم، اولویت ماموریت‌های پلیس استان در سال جاری خواهد بود.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “غلامعباس غلامزاده” با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت به خصوص سرقت‌های خشن از اولویت ماموریت های پلیس استان در سال جاری خواهد بود گفت:کشف اموال مسروقه و استرداد آن به مال باختگان علاوه بر ارتقاء احساس امنیت، موجب افزایش اعتماد عمومی خواهد شد.

وی با بیان اینکه توفـیقات بسیار خوبی با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت حاصل شده است، افزود: در همین راستا در شش ماهه نخست سال جاری، پنج درصد کاهش وقوع سرقت و ۹ درصد افزایش کشف داشتیم.

وی، برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز را یکی از اولویت های پلیس در سال جاری اعلام کرد و اذعان داشت: بحمدالله در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته و پلیس استان بر اجرای این مأموریت اهتمام ویژه ای دارد.

سردار غلامزاده،کاهش سرقت و استرداد اموال به مال باختگان را از اولویت های ناجا در سال جاری اعلام و بیان کرد: اقدامات مقابله ای در این راستا تقویت شده و در نظر داریم با تزریق تجهیزات، اقدامات پیشگیرانه برای کاهش سرقت انجام دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان تأکید کرد: کاهش سرقت و استرداد اموال به مال باختگان نیازمند مشارکت و همراهی مردم ، مسئولان و دستگاه های ذیربط است.

این مقام ارشد انتظامی از کاهش پنج درصدی سرقت ها در شش ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم با انجام اقدامات لازم احساس آرامش و امنیت در جامعه را ارتقاء دهیم.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان از راه اندازی کارگروه استرداد اموال مسروقه به مال باختگان خبر داد و گفت: انشاالله با راه اندازی این کارگروه در جهت رضایت مردم و منویات مقام معظم رهبری اموال مردم به آنها مسترد خواهد شد. /

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *