مبارزه با سرقت و استرداد اموال مال باختگان ؛ اولويت پليس

فرمانده انتظامي استان با اشاره به افزايش کشف 9 درصدي كشف سرقت‌ها در سطح استان گفت: مبارزه با سرقت به ‌خصوص سرقت‌هاي خشن و استرداد اموال مسروقه به مردم، اولويت ماموريت‌هاي پليس استان در سال جاري خواهد بود.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “غلامعباس غلامزاده” با اشاره به اينکه مبارزه با سرقت به خصوص سرقت‌هاي خشن از اولويت ماموريت هاي پليس استان در سال جاري خواهد بود گفت:کشف اموال مسروقه و استرداد آن به مال باختگان علاوه بر ارتقاء احساس امنيت، موجب افزايش اعتماد عمومي خواهد شد.

وي با بيان اينکه توفـيقات بسيار خوبي با تشکيل قرارگاه مبارزه با سرقت حاصل شده است، افزود: در همين راستا در شش ماهه نخست سال جاري، پنج درصد كاهش وقوع سرقت و 9 درصد افزايش كشف داشتيم.

وي، برخورد و مقابله با قاچاق کالا و ارز را يکي از اولويت هاي پليس در سال جاري اعلام کرد و اذعان داشت: بحمدالله در اين راستا اقدامات خوبي صورت گرفته و پليس استان بر اجراي اين مأموريت اهتمام ويژه اي دارد.

سردار غلامزاده،کاهش سرقت و استرداد اموال به مال باختگان را از اولويت هاي ناجا در سال جاري اعلام و بيان کرد: اقدامات مقابله اي در اين راستا تقويت شده و در نظر داريم با تزريق تجهيزات، اقدامات پيشگيرانه براي کاهش سرقت انجام دهيم.

فرمانده نيروي انتظامي استان تأکيد کرد: کاهش سرقت و استرداد اموال به مال باختگان نيازمند مشارکت و همراهي مردم ، مسئولان و دستگاه هاي ذيربط است.

اين مقام ارشد انتظامي از کاهش پنج درصدي سرقت ها در شش ماهه اول سال جاري خبر داد و گفت: به دنبال اين هستيم با انجام اقدامات لازم احساس آرامش و امنيت در جامعه را ارتقاء دهيم.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان از راه اندازي كارگروه استرداد اموال مسروقه به مال باختگان خبر داد و گفت: انشاالله با راه اندازي اين كارگروه در جهت رضايت مردم و منويات مقام معظم رهبري اموال مردم به آنها مسترد خواهد شد. /

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *