اقدامات فرهنگي صدا و سيما در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي موثر است

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: يک اقدام فرهنگي خوب و شايسته در صدا و سيما در خصوص آسيب هاي اجتماعي مي تواند در پيشگيري از بسياري از ناهنجاري ها موثر باشد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ ” محمدرضامزيدي” در ديدار با حجت الاسلام والمسلمين “صداقت کشفي” قائم مقام صدا و سيماي مرکز يزد به همکاري و تعامل رسانه ها با پليس در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي اشاره کرد و گفت: يک اقدام فرهنگي خوب و شايسته در صدا و سيما مي تواند در پيشگيري از بسياري از ناهنجاري ها موثر باشد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد در ادامه ضمن تشريح برنامه هاي هفته ناجا و اشاره به تدابير ناجا در جلب مشارکت و همراهي شهروندان با پليس افزود: يکي از متوليان ايجاد امنيت در جامعه صدا و سيما است و انتظار اين است صدا و سيماي مرکز با همکاري پليس، بيش از پيش گام هايي را جهت بالا بردن احساس امنيت شهروندان بردارند.

وي يکي از مهمترين اقدامات صدا و سيما را آگاهسازي جوانان، پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و فرهنگ­سازي برشمرد و تصريح کرد: نقش رسانه ملي در ارتقاء احساس امنيت بر کسي پوشيده نيست.

سرهنگ مزيدي ضمن اشاره به طرح ها و برنامه هاي پليس استان يزد در هفته ناجا و بيان اينکه عملکرد يکساله پليس در اين هفته ارائه مي شود؛ خواستار پوشش رسانه اي برنامه هاي هفته ناجا توسط آن مرکز شد.

وي از تلاش کارکنان مرکز صدا و سيماي اين استان در خصوص اعلام اخبار حوادث ،کشفيات و دستگيري هاي پليس، قدرداني کرد و گفت: اعلام خواسته هاي شهروندان به پليس و انتظارات مردم در خصوص وضعيت امنيتي استان يزد از ديگر اقدامات خوب اين مرکز است.

معاون اجتماعي پليس يزد در خاتمه تصريح کرد: اميدواريم با تعامل بسيار خوب مرکز صدا و سيماي استان يزد با پليس، شاهد ارتقاء احساس امنيت و همچنين پوشش خبري مطلوب عملکرد پليس، در هفته ناجا باشيم.

همچنين در اين جلسه، قائم مقام مدير كل صدا و سيماي مركز يزد نيز با تقدير و تشكر از تعامل خوب و سازنده پليس با اين مركز ضمن قول مساعدت و همكاري در پوشش برنامه هاي هفته ناجا خواستار ادامه روند اين همكاري شد./

ا

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *