اقدامات فرهنگی صدا و سیما در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: یک اقدام فرهنگی خوب و شایسته در صدا و سیما در خصوص آسیب های اجتماعی می تواند در پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری ها موثر باشد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محمدرضامزیدی” در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین “صداقت کشفی” قائم مقام صدا و سیمای مرکز یزد به همکاری و تعامل رسانه ها با پلیس در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: یک اقدام فرهنگی خوب و شایسته در صدا و سیما می تواند در پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری ها موثر باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد در ادامه ضمن تشریح برنامه های هفته ناجا و اشاره به تدابیر ناجا در جلب مشارکت و همراهی شهروندان با پلیس افزود: یکی از متولیان ایجاد امنیت در جامعه صدا و سیما است و انتظار این است صدا و سیمای مرکز با همکاری پلیس، بیش از پیش گام هایی را جهت بالا بردن احساس امنیت شهروندان بردارند.

وی یکی از مهمترین اقدامات صدا و سیما را آگاهسازی جوانان، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگ­سازی برشمرد و تصریح کرد: نقش رسانه ملی در ارتقاء احساس امنیت بر کسی پوشیده نیست.

سرهنگ مزیدی ضمن اشاره به طرح ها و برنامه های پلیس استان یزد در هفته ناجا و بیان اینکه عملکرد یکساله پلیس در این هفته ارائه می شود؛ خواستار پوشش رسانه ای برنامه های هفته ناجا توسط آن مرکز شد.

وی از تلاش کارکنان مرکز صدا و سیمای این استان در خصوص اعلام اخبار حوادث ،کشفیات و دستگیری های پلیس، قدردانی کرد و گفت: اعلام خواسته های شهروندان به پلیس و انتظارات مردم در خصوص وضعیت امنیتی استان یزد از دیگر اقدامات خوب این مرکز است.

معاون اجتماعی پلیس یزد در خاتمه تصریح کرد: امیدواریم با تعامل بسیار خوب مرکز صدا و سیمای استان یزد با پلیس، شاهد ارتقاء احساس امنیت و همچنین پوشش خبری مطلوب عملکرد پلیس، در هفته ناجا باشیم.

همچنین در این جلسه، قائم مقام مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیز با تقدیر و تشکر از تعامل خوب و سازنده پلیس با این مرکز ضمن قول مساعدت و همکاری در پوشش برنامه های هفته ناجا خواستار ادامه روند این همکاری شد./

ا

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *