عامل شهادت مامور ناجا در ” ايرانشهر “دستگير شد

فرمانده انتظامي استان از دستگيري عامل اصلي شهادت سروان “محمد تقي زاده” در شهرستان ايرانشهر خبر داد.

به گزارش سادس سردار “حسين رحيمي” فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در گفت و گو با  پايگاه خبري پليس در تشريح جزئيات دقيق اين خبر گفت: در پي درگيري مسلحانه ماموران انتظامي شهرستان ايرانشهر با اشرار مسلح در تاريخ دوازدهم فروردين ماه سال جاري که منجر به شهادت سروان”محمد تقي زاده”و به هلاکت رسيدن يکي از عاملان اين جنايت شده بود،دستگيري عامل اصلي اين جنايت در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از انجام اقدامات تخصصي شبانه روزي و اشراف اطلاعاتي ،محل اختفاي عامل اصلي به شهادت رساندن اين مامور نيروي انتظامي را در يکي از روستاهاي شهرستان ايرانشهر شناسايي کرده و اين محل را به طور نامحسوس تحت کنترل قرار دادند.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان تصريح کرد:پس از اطمينان از حضور اين شرور در مخفيگاهش،بلافاصله تيم هاي تخصصي و عملياتي پليس وارد عمل شده و در يک عمليات هماهنگ و غافلگيرانه ،اين شرور مسلح را دستگير و در بازرسي از محل ،دو قبضه سلاح کلاش ،يک دستگاه خودرو مسروقه و مقادير زيادي داروهاي قاچاق را کشف کردند.

سردار رحيمي با اشاره به اينکه تحقيقات تخصصي پليس از اين متهم همچنان ادامه دارد،خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي با اشراف اطلاعاتي خود اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنيت عمومي در هيچ نقطه اي از اين استان پهناور احساس آرامش کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *