کشف 420 كيلوگرم ترياك در فارس

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از كشف 420 كيلوگرم ترياك در دو عمليات جداگانه در شهرستان هاي ني ريز و شيراز خبر داد.

به گزارش سادس ب نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمدجعفر تولايي” گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان در اجراي طرح کنترل محورهاي مواصلاتي و مبارزه با قاچاقچيان موادمخدر و سوداگران مرگ، در جاده سيرجان به سمت شهرستان ني ريز اقدام به كنترل خودروهاي عبوري کردند.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران به يك دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند كه راننده خودرو با ديدن ماموران وارد جاده فرعي شده و قصد فرار داشت.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس اظهار كرد: پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و راننده آن دستگير شد.

سرهنگ تولايي با اشاره به معرفي راننده خورو به مراجع قضائي، بيان كرد: در بازرسي از اين خودرو 360 کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک کشف شد.

وي در ادامه از كشف 60 كيلوگرم ترياك از يك دستگاه کاميون بنز خاور در اطراف شهرستان شيراز خبر داد و گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتي از حمل يك محموله موادمخدر توسط يك دستگاه کاميون بنز خاور مطلع و در مسير تردد اين خودرو مستقر شدند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: توسط ماموران خودرو حامل موادمخدر در خروجي شيراز به سمت اصفهان متوقف و در بازرسي از آن 60 کيلوگرم ترياک كشف و در اين رابطه دو قاچاقچي موادمخدر را دستگير و به مقام قضائي معرفي كردند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *