مسکن مهر، طرحی موفق یا شکست خورده؟!/ نظر شما چیست؟

به نظر شما طرح مسکن مهر تا چه حد موفق بوده و توانسته اقشار آسیب پذیر جامعه را خانه دار کند؟ مسکن مسکن مهر، طرحی موفق یا شکست خورده؟!/ نظر شما چیست؟

به گزارش سادس، حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان، در دیدار مدیران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با اشاره به طرح مسکن مهر در دولت گذشته گفت: «در دولت گذشته برای جبران شکاف بوجود آمده از افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در بخش مسکن، مسیر خطرناک استفاده از منابع بانک مرکزی برای ساخت مسکن انتخاب شد که این ریسک بسیار بزرگی بود و همین استفاده از منابع بانک مرکزی در این بخش باعث کاهش ارزش پول در کشور و ایجاد تورم گردید.»

وی با تأکید بر اینکه تلاش دولت یازدهم از آغاز فعالیت، کاهش تورم در کشور و مسأله حفظ پایه پولی و عدم بهره‌برداری منابع بانک مرکزی بوده است، گفت: «در طرح مسکن مهر تامین هیچ کدام از نیازمندی‌های اساسی مسکن از جمله امنیت، بهداشت، مراکز تربیتی، مدرسه و حتی آب و برق و گاز لحاظ نشده بود و این معضلی اساسی بود.»

پیش از این سخنان نیز، به مناسبت های مختلف هم رئیس جمهور دولت یازدهم و هم وزرای مرتبط و گاها غیرمرتبط طرح مسکن مهر را به باد انتقاد گرفته اند. اما در مقابل مسکن مهر طرفداران خودش را داشته است.

آیا شما با سخنان رئیس جمهور موافق هستید؟

به نظر شما طرح مسکن مهر تا چه حد موفق بوده و توانسته اقشار آسیب پذیر جامعه را خانه دار کند؟

اقدامات دولت یازدهم برای رسیدن مردم به حقوق خود و به سرانجام رسیدن مسکن مهر را چگونه ارزیابی می کند؟

نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان مطرح کنید

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *