كشف 975 كيلو گرم ترياك در عمليات مشترک پليس

گروه استان ها- مركزي- فرمانده انتظامي استان از كشف 975 كيلو گرم ترياك در عمليات مشترک پليس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزي و استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار ” كيومرث عزيزي” در حاشيه افتتاحيه نمايشگاه دستاوردهاي پليس هاي تخصصي، بيان داشت: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچيان عمده موادمخدر،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان در روند تحقيقاتي از فعاليت يک قاچاقچي مواد مخدر که در سطح کشور گسترده فعاليت مي کرد مطلع شده و بلافاصله برنامه ريزي عملياتي لازم را براي دستگيري او آغاز کردند.

وي اضافه کرد: با آغاز تحقيقات تخصصي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان، فرد مورد نظر که در حال جابه جايي يک محموله بزرگ مواد مخدر بود، در استان فارس شناسايي و مشخص شد که قاچاقچي مذکور با يک دستگاه کاميون تريلر در حال انتقال يك محموله موادمخدر از يکي از استانهاي جنوبي به مرکز کشور است.

وي ادامه داد: بلافاصله تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با هماهنگي دستگاه قضائي به محل عبور محموله مواد مخدر در استان هاي جنوبي اعزام و موفق شدند محموله مورد نظر را در حال ورود به استان فارس شناسايي کنند.

اين مقام ارشد انتظامي در استان مركزي خاطر نشان کرد: سرانجام با همکاري ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، خودرو حامل محموله مواد مخدر در ورودي استان فارس متوقف و فرد قاچاقچي نيز دستگير شد.

وي بيان داشت: در بازرسي از خودروي متوقف شده مقدار 975 کيلوگرم ماده مخدر ترياک کشف شد.

سردار عزيزي در حاشيه برگزاري اين نمايشگاه به ارتقاء دانش تخصصي پليس استان و بازخورد آن در اجراي بهينه ماموريت هاي انتظامي اشاره داشت و افزود: پليس اگاهي استان نيز در زمينه تشخيص هويت افراد از استان هاي برتر كشور بوده كه در اين مدت توانسته است با اجراي ماموريت هاي گوناگون، بسياري از باندهاي سرقت و كلاهبرداري را منهدم كرده و هويت متهمان باندهاي مذكور را نيز شناسايي كند.

وي با اشاره به افزايش 20 تا 45 درصدي كشف جرايم پليس هاي تخصصي استان مركزي نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ، يادآورشد: در 6 ماهه نخست امسال 191 ميليارد ريال كالاي قاچاق در اين استان كشف و 420 پرونده در اين رابطه تشكيل ،460 نفر قاچاقچي كالا دستگير و نيز 140 خودرو نيز توقيف شده است.

فرمانده انتظامي استان مرکزي در پايان خاطر نشان کرد: نمايشگاه يك روزه دستاوردهاي شش ماه اول سال جاري پليس هاي امنيت عمومي، آگاهي، مواد مخدر، فتا و فرماندهي انتظامي شهرستان اراك براي بازديد اعضاي شوراي تامين استان و ساير مسئولان استاني بر پا شده است.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *