نقش موثر ناجا با تشکيل لشکر 28 روح الله در دوران دفاع مقدس

فرمانده انتظامي استان -خراسان شمالي- با اشاره به نقش ناجا در دفاع مقدس، گفت: ناجا در جنگ تحميلي با تشکيل گردان هاي عملياتي همچون لشگر 28 روح الله نقش موثري در دفاع از کشور داشت.

به گزارش سادس به نقل از پليس، سردار “عليرضا مظاهري” در حاشيه افتتاح نمايشگاه دفاع مقدس در يگان ويژه فرماندهي انتظامي استان با تبريک هفته دفاع مقدس، افزود: مردم شهيدپرور جمهوري اسلامي ايران در هشت سال جنگ تحميلي که توسط بلوک هاي شرق و غرب ايجاد شد، به رهبري امام راحل(ره) و ازجان گذشتگي هاي خود پاسخ کوبنده اي به دشمنان اسلام دادند.

وي بيان داشت: هشت سال جنگ ايران با دشمنان يکي از توطئه هايي بود که سران استکبار توسط صدام به ايران تحميل کردند ولي دشمنان غافل از اين بودند که نمي توانند با مردمي که انقلاب اسلامي را به پيروزي رساندند، مقابله کنند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه خاطرنشان کرد: خدامحوري، ولايت مداري و معادباوري مهمترين شاخصه هايي بودند که فرهنگ دفاع مقدس را در بين رزمندگان و امت شهيدپرور جمهوري اسلامي ايران نهادينه کردند.

فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي، شهادت طلبي و معنويت گرايي را يکي ديگر از شاخصه هاي فرهنگ دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: عنايت خداوند متعال و اقتدار و صبر مردم در برابر توطئه هاي دشمنان اسلام از دلايل اصلي پيروزي ما در جنگ تحميلي بود.

سردار”مظاهري” همچنين با اشاره به اينکه دفاع مقدس، يک فرهنگ ماندگار است، گفت: دفاع مقدس الگوي بازدارندگي دفاعي جمهوري اسلامي ايران است.

وي در ادامه با اشاره به نقش ناجا در دفاع مقدس، افزود: اولين شهيدي که در دوران هشت سال دفاع مقدس تقديم جمهوري اسلامي ايران شد از شهداي نيروي انتظامي بود هر چند که خود مردم گرداننده جنگ بودند لذا ناجا هم با تشکيل گردان هاي عملياتي همچون لشگر 28 روح الله، نقش خود را در دفاع از کشور و ناموس ايفاء کرد.
سردار”مظاهري” در پايان از مردم شهيدپرور استان خراسان شمالي که در کليه صحنه هاي پيروزي انقلاب اسلامي حضور داشته و نقش خود را در برقراري نظم و امنيت ايفا کرده اند و با خادمان خود در نيروي انتظامي همکاري خوبي داشته اند، تشکر کرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *