نقش رهبري و مردم در دفاع مقدس بي بديل بود

ايلام- فرمانده انتظامي استان ایلام با بيان اينکه نقش رهبري و مردم در دفاع مقدس بي بديل بود، گفت: مردم با ايثار و از خودگذشتگي و گوش دادن به فرامين رهبري حماسه هايي ماندگار آفريدند.

به گزارش سادس به نقل از پليس، سردار”نورعلي ياري” با گراميداشت ياد و خاطره شهداء هشت سال دفاع مقدس بيان داشت: در جنگ 8 ساله نابرابر، تمام دنيا در يک سمت قرار داشت و انقلاب ما در سوي ديگر که در اين ميان نقش محوري نيروهاي مردمي و رهبري پيامبرگونه معمار کبير انقلاب در دوران دفاع مقدس موجب شد حماسه هاي بزرگي خلق شود.

وي افزود: ملت ايران در هشت سال جنگ تحميلي که همه ابرقدرت ها با تمام توان از متجاوز حمايت مي کردند به پيروزي رسيد در حالي که از حداقل امکانات و تجهيزات نظامي برخوردار بود.

اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد:در روزهاي ابتداي جنگ ما محکوم به شکست بوديم اما عنايت خداوند متعال و حضور عاشورايي همه مردم ايران در صحنه موجب شد تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

فرمانده انتظامي استان ايلام تصريح کرد: بزرگترين پيامي که دفاع مقدس دربين مردم دارد انسجام و وحدت درجامعه وخودباوري براي سازندگي واستقلال کشوراست که درسال هاي پس ازجنگ با وجود تحريم هاي اقتصادي وتوطئه هاي متعدد دشمن درسايه بصيرت مردم حاصل شده است.

وي در ادامه به توان دفاعي – نظامي امروز ايران پرداخت و اظهار داشت: امروز به لطف الهي ، ولايت فقيه، دانش و توانمندي جوانان انقلابي، کشورمان در رديف اول کشورهايي است که توان نظامي بالايي دارند.

سردار ياري گفت:دشمنان نظام جمهوري اسلامي بايد بدانند امروز مردم ما بيدارتر از هميشه آمادگي مقابله با هرتهديدي را دارند و با رهبري مقام معظم رهبري با هوشياري و همدلي براي دفاع از ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي در اوج آمادگي به سر مي برند.

وي افزود:امروز بيش از هر زمان ديگري به فرهنگ دفاع مقدس و انديشه جهادي بر آمده از آن نيازمنديم تا بتوانيم با درک درست از شرايط تاريخي خود گام برداشته و ايران اسلامي را به جايگاه واقعي خود در منطقه و جهان برسانيم.
فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان گفت: آرامش و امنيت جامعه امروز مرهون سلحشوري رزمندگان اسلام است و آحاد ملت و مسئولان بايستي در برجسته سازي مقاومت و دلاورمردي آنان بکوشند.فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان گفت: دفاع مقدس افتخار ملت ايران بوده و بايد در برنامه هاي گراميداشت اين ايام، حماسه هاي رزمندگان را يادآور شده و دلاور مردي هاي آنان در نبرد حق عليه باطل بازگو شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *