امنيت؛هديه ارزشمند پليس به مردم

امام جمعه شهرستان “خوسف” گفت:امنيت هديه ارزشمند پليس به مردم است و يکي از مهم ترين مولفه هاي زندگي انسان محسوب مي شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،حجت الاسلام و المسلمين”شاه بيگي”در ديدار با فرمانده انتظامي شهرستان خوسف اظهار کرد:نيروي انتظامي يکي از مهمترين سازمان ها و تشکيلاتي است که مسئوليت برقراري نظم و امنيت را در جامعه بر عهده دارد و تحقق امنيت در ابعاد گوناگون فردي و عمومي،ارتباط مستقيمي با حضور و عملکرد اين سازمان دارد و از سوي ديگر جامعه بايد همواره درجه اي از ثبات و امنيت را دارا باشد تا بتواند سلامت دروني خويش را طي کند.

وي با اشاره به اينکه امنيت کشور از برکات همدلي و همزباني ملت و نيروي انتظامي است تصريح کرد: نيروي انتظامي ايجاد کننده و مولد امنيت پايدار در جامعه است و اين امنيت به مدد تلاش هاي بي وقفه و ايثارگري هاي مجاهدان في سبيل الله به دست آمده و ما بايد قدردان اين نعمت ارزشمند الهي باشيم.

حجت الاسلام شاهبيگي افزود: نيروي انتظامي يکي از نهادهاي بسيار مهم و تأثير گذار در بحث امنيت اجتماعي است و اگر امروز کشور ما از امن ترين کشور ها در منطقه است مرهون تلاش هاي شبانه روزي دستگاه هاي امنيتي و انتظامي اين مرزوبوم است.

وي افزود: راهبرد بسيار خوب پليس اين شهرستان در بحث آموزش،فرهنگ سازي و استفاده از مشاركت مردم جهت پيشگيري از جرايم باعث شد در ايام نوروز شاهد کاهش قابل توجه جرايم به خصوص سرقت و احساس امنيت خاصي در سطح شهرستان باشيم.

در ادامه فرمانده انتظامي شهرستان خوسف با اشاره به مشارکت و همراهي مردم با پليس افزود: امنيت رکن اصلي در توسعه و پيشرفت هرجامعه به شمار مي آيد و توسعه قدرت اقتصادي هرجامعه مستلزم امنيت پايدار آن جامعه است از اين رو نگاه امنيت در ارتقاء توسعه اقتصادي در جامعه امروزي،نگاهي علمي و همراه با مشارکت مردمي است.

سرهنگ “احمدرضا کارگر” تصريح کرد:مأموران انتظامي شهرستان خوسف ،شبانه روز در برقراري نظم و امنيت تلاش مي کنند تا عموم شهروندان در امنيت و آسايش باشند که همين امر يکي از وظايف ذاتي يک پليس است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *