امنیت؛هدیه ارزشمند پلیس به مردم

امام جمعه شهرستان “خوسف” گفت:امنیت هدیه ارزشمند پلیس به مردم است و یکی از مهم ترین مولفه های زندگی انسان محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،حجت الاسلام و المسلمین”شاه بیگی”در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان خوسف اظهار کرد:نیروی انتظامی یکی از مهمترین سازمان ها و تشکیلاتی است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد و تحقق امنیت در ابعاد گوناگون فردی و عمومی،ارتباط مستقیمی با حضور و عملکرد این سازمان دارد و از سوی دیگر جامعه باید همواره درجه ای از ثبات و امنیت را دارا باشد تا بتواند سلامت درونی خویش را طی کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور از برکات همدلی و همزبانی ملت و نیروی انتظامی است تصریح کرد: نیروی انتظامی ایجاد کننده و مولد امنیت پایدار در جامعه است و این امنیت به مدد تلاش های بی وقفه و ایثارگری های مجاهدان فی سبیل الله به دست آمده و ما باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم.

حجت الاسلام شاهبیگی افزود: نیروی انتظامی یکی از نهادهای بسیار مهم و تأثیر گذار در بحث امنیت اجتماعی است و اگر امروز کشور ما از امن ترین کشور ها در منطقه است مرهون تلاش های شبانه روزی دستگاه های امنیتی و انتظامی این مرزوبوم است.

وی افزود: راهبرد بسیار خوب پلیس این شهرستان در بحث آموزش،فرهنگ سازی و استفاده از مشارکت مردم جهت پیشگیری از جرایم باعث شد در ایام نوروز شاهد کاهش قابل توجه جرایم به خصوص سرقت و احساس امنیت خاصی در سطح شهرستان باشیم.

در ادامه فرمانده انتظامی شهرستان خوسف با اشاره به مشارکت و همراهی مردم با پلیس افزود: امنیت رکن اصلی در توسعه و پیشرفت هرجامعه به شمار می آید و توسعه قدرت اقتصادی هرجامعه مستلزم امنیت پایدار آن جامعه است از این رو نگاه امنیت در ارتقاء توسعه اقتصادی در جامعه امروزی،نگاهی علمی و همراه با مشارکت مردمی است.

سرهنگ “احمدرضا کارگر” تصریح کرد:مأموران انتظامی شهرستان خوسف ،شبانه روز در برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند تا عموم شهروندان در امنیت و آسایش باشند که همین امر یکی از وظایف ذاتی یک پلیس است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *