كشف بيش از 28 تن مواد مخدر و 281 هزار ليتر سوخت قاچاق در مرزهاي سيستان و بلوچستان/ هلاکت 17 سوداگر مرگ

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان از کشف بيش از 28 تن موادمخدر و 281 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان و دريابانان اين استان در 6 ماهه نخست امسال خبرداد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “رهام حبيبي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهارداشت: مبارزه جدي با پديده شوم قاچاق مواد مخدر از برنامه هاي جدي مرزباني در جنوب شرق کشور است.

وي افزود : مرزداران سيستان و بلوچستان در 6 ماه نخست امسال طي چند عمليات مسلحانه با قاچاقچيان موادمخدر،  17 سوداگر مرگ را به هلاكت رسانده و 72 قاچاقچي ديگر را نيز دستگير کردند.

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان تصريح کرد : در اين عمليات ها، 32 دستگاه وسيله نقليه توقيف و از ورود بيش از 28 هزار و 225 كيلو گرم مواد مخدر شامل هروئين، مرفين، كراك، ترياك و حشيش به کشور جلوگيري شد.

سردار “رهام حبيبي” در ادامه از توقيف 253 دستگاه خودرو و شناور قاچاقچيان سوخت توسط مرزبانان سيستان و بلوچستان طي اين مدت خبر داد و گفت: مرزبانان و دريابانان استان، در 6 ماهه نخست امسال، موفق شدند از خروج 281 هزار 211 ليتر انواع فرآورده‌هاي نفتي از كشور جلوگيري کنند.

فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان در پايان گفت: اشرار، سوداگران مرگ، قاچاقچيان و تمامي سودجوياني که براي کسب منفعت نامشروع قصد تجاوز به حريم امنيتي مرزهاي جنوب شرق کشورمان را دارند بايستي بدانند که مرزنشينان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبي به حفظ حريم امنيتي مرزهاي جمهوري اسلامي ايران مي پردازند و مقتدرانه با هرگونه تحرك و اقدامات غيرقانوني در مرز مقابله و برخورد خواهند كرد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *