کشف 380 کيلوگرم حشیش در سيستان و بلوچستان

فرمانده انتظامي شهرستان مهرستان از کشف 380 کيلوگرم حشيش، دستگيري يک قاچاقچي و توقيف يک دستگاه خودرو تويوتا در درگيري مسلحانه با قاچاقچيان خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ “عليرضا يوسفي” در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه تعدادي از قاچاقچيان قصد جابه جايي مقادير قابل توجهي مواد مخدر را دارند، بلافاصله ماموران بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي با بيان اينکه ماموران با استفاده از اطلاعات به دست آمده، منطقه مورد نظر را محاصره کردند، ،افزود: قاچاقچيان به محض ديدن ماموران اقدام به تيراندازي به سمت آنها کردند که با آتش پرحجم پليس مواجه و زمينگير شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينکه در بازرسي ماموران از محل، مقدار 380 کيلو حشيش که به صورت ماهرانه اي داخل کيسه هاي برنج جاساز شده بود  کشف شد، تصريح کرد: در اين راستا يک قاچاقچي دستگير که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ يوسفي در پايان خاطرنشان کرد: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود و با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس، ضروري است همکاري هاي آنان در اين زمينه، بيش از گذشته با ماموران تداوم يابد و هر گونه مورد مشکوکي را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.#.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *