امروز کسي جرأت حمله به ايران را ندارد

فرمانده انتظامي استان گفت: امروز توان رزمي ودفاعي ايران اسلامي برهمگان آشکار شده و کسي جرأت حمله به کشور را ندارد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “کامراني صالح” با بيان اينکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمنان ايستادند، گفت: جوانان در دوران هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود از کشور و آرمان‌هايش دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌اي از خاک کشور به دست بيگانگان بيفتد.

سردار “کامراني‌صالح” افزود:‌ هفته دفاع مقدس فرصت بسيار مناسبي است تا ارزش‌هاي دوران هشت سال دفاع مقدس براي نسل امروز بازگو شود تا نوجوانان و جوانان نيز بيشتر با آرمان‌هاي رزمندگان اسلام مأنوس شوند.

وي با اشاره به اينکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هيچ چشم‌داشتي در جبهه ها حاضر شدند، بيان داشت: امروز ما نيز بايد ادامه دهنده راه شهدا باشيم و آرامش امروز را مديون ايثارگري‌هاي آنها بدانيم.

فرمانده انتظامي استان البرز خاطرنشان کرد: دشمن بعثي عراق بر اين تصور بود که مي‌تواند در مدت زمان کوتاهي ايران را شکست دهد اما اقتدار و توان نيروهاي نظامي ما سبب شد تمامي نقشه‌هاي دشمنان از بين برود.

کامراني‌صالح تأکيد کرد: امروز ديگر توان و قدرت نظامي ايران براي همگان مشخص شده و ديگر کسي جرأت حمله به کشور را ندارد.

فرمانده انتظامي استان البرز در پايان با اشاره به اينکه ادامه دادن راه شهدا و تقويت روحيه ايثار و فداکاري مهمترين اولويت است گفت: تکريم خانواده شهدا و ايثارگران و جانبازان نيز بايد به صورت مستمر ادامه داشته باشد.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *