کشف کلاهبرداري 200ميليارد ريالي در مازندران

فرمانده انتظامي استان،از انهدام باند و کشف کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي در يکي از شهرستان هاي غرب مازندران خبر داد.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه پليس، سردار”سيد محمود ميرفيضي” در تشريح اين خبر، اظهارداشت: در پي وقوع چندين فقره کلاهبرداري از افراد در سطح استان مازندران و برخي استان هاي کشور از سوي متهمان سابقه دار و حرفه اي با جعل عنوان و صدور چک هاي جعلي و بلامحل، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي دريافتند، اين افراد طي دو سال گذشته بيش از40 فقره از افراد و شرکت هاي مختلف در سطح کشور کلاهبرداري کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به حساسيت و پيچيدگي پرونده و پيگيري مقامات قضائي در راستاي شناسايي و دستگيري متهمان به جعل و کلاهبرداري، افزود: با اقدامات اطلاعاتي و فني کارآگاهان، رد متهمان در يکي از شهرستان هاي غرب استان شناسايي شد.

سردار ميرفيضي گفت: متهمان که با عناوين جعلي در يکي از ويلاهاي ساحلي مخفي شده بودند،طي عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير و از آنان بيش از 20 دستگاه گوشي تلفن همراه و انواع سيم کارت کشف شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران،گفت:متهمان در بازجويي هاي فني پليس، اعتراف کردند که با تاسيس چندين شرکت تجاري و بازرگاني با نام و عناوين جعلي، پس از جلب اعتماد بازاريان با ارائه چک هاي جعلي و بلامحل اقدام به خريد مصالح ساختماني، لوازم خانگي، خوراک دام و طيور مي کردند و با طرح و نقشه قبلي در زمان سررسيد چک ها، شرکت و دفاتر بازرگاني خود را که فاقد شماره ثبت و مجوز قانوني بود تعطيل کرده و متواري مي شدند.

سردار ميرفيضي از کشف کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي در اين پرونده خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *