واقعیت های تلخی که برای ما عادی شد/ تخت گاز ترویج بی عفتی بانوان ایرانی در مسیر اندسی ها

بانوان و دختران بزرگ وار ایرانی در جامعه دینی ما به منزله استوانه‌هایی برای پیشرفته به حساب می‌آیند که از دریچه خانواده در تربیت و رشد مردان تأثیرگذار هستند و برای اثبات این مهم، همین بس که بهشت زیر پای مادران است.

ترویج عفاف بین بانوان مسئله‌ای جدی است که از طریق گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پیگیری می‌شود.رسوخ ماهواره‌ای دشمنان غربی تأثیرگذاری‌های مخربی را در حوزه عفاف و حجاب تاکنون در بر داشته است که نمی‌توان نادیده گرفته شود.
رواج انواع مد‌های غربی، پدیده‌های ضدفرهنگی و حضور ناهنجار غرب‌زده‌ها در جامعه و مراکز علمی و دانشگاهی را در پی دارد که تخریب فرهنگی از آثار و پیامدهای نقشه‌های ضد فرهنگی و اعتقادی است که از دریچه رسانه‌های غربی به جامعه امروزی انتقال می‌یابد.
با توجه به هجوم غرب برای براندازی حجاب و عفاف در بانوانتوجه به این نکته لازم است تا ضمن توجه به آموزه‌های اخلاقی از بروز بسیاری پدیده‌های ناهنجار غیراخلاقی و ضد فرهنگی در جامعه جلوگیری به عمل آورد.

تأکید دین اسلام بر ضرورت رعایت حدود شرعی عفاف در میان بانوان است در این راستا لازم است تا ضمن فرهنگ‌سازی مناسب و غنی از بروز شبیخون نرم در جامعه جلوگیری کرده و ارتقای معنوی و تعالیم دینی را در اولویت قرار داد و دنبال کرد.
تلاش برای گسترش عفاف بین دختران و بانوان باید در اولویت قرار گیرد و در این راستا مدارس و دانشگاه‌ها باید ضمن گسترش فرهنگ حجاب بین بانوان از تخریب فرهنگی جلوگیری کنند.

با توجه به رواج افسار گسیخته شبیخون نرم دشمنان، نیاز است تا امروز ضمن تعالی بخشی به دختران و بانوان برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و ضد فرهنگی تلاش کرد.
ساختارها و چارچوب‌های حضور بانوان در اجتماع باید تعریف شود و حضور بانوان و دختران در مراکز اجتماعی و دینی با رعایت کامل حدود شرعی و دینی بلامانع است. تحصیل بانوان در حوزه‌های علمی نیز در گسترش روحیه دینی و اعتقادی تأثیرگذار است که به تازگی در استان قزوین نیز با رشد قابل توجهی روبه‌رو بوده است.
درباره رواج برخی از ناهنجاری‌های ضد اجتماعی و فرهنگی از سوی دشمنان به ویژه در بخش عفاف و حجاب باید گفت ترویج حجاب بین دختران و بانوان باید به صورت تدریجی و همراه با سازوکارهای مناسب انجام شود.
تنوع‌‌طلبی و نوگرایی از خصلت‌های هر فردی است هر ساله دانشجویان بسیاری در رشته طراحی و دوخت لباس فارغ‌التحصیل می‌شوند که با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب می‌توان از این سرمایه‌های انسانی برای طراحی مد و لباس اسلامی و ایرانی به نحو مطلوب استفاده کرد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *