ایثار و رشادت رزمندگان، نقطه عطف دفاع مقدس بود

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی ویژه کیش با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت این هفته ، ایثار و رشادت رزمندگان را نقطه عطف دفاع مقدس دانست.

به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرگرد “یونس شعبانیان” معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس که نیروهای مسلح ما با کمترین امکانات در برابر ارتش زرهی عراق که از سوی استکبار جهانی حمایت می شد غیورانه قرار گرفتند ، این روحیه ایثار و از خود گذشتگی و ایمان رزمندگان بود که آنان در برابر دشمن تسلیم نشدند و حماسه های بزرگ را به وجود آوردند .

وی افزود: در شروع جنگ تحمیلی، صدام مزدور اشغال سه روزه تهران را در سر می پروراند اما بعد از مدتی به عجز و ناتوانی خود و قدرت ایمان رزمندگان اسلام یقین پیدا کرد و این برای استکبار درس عبرتی شد که  بدانند مردم ایران به هیچ شرطی زیر بار زور و سلطه استکبار نخواهند رفت و از حق و حقوق خود به خوبی دفاع خواهند کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کیش ، عنایات پروردگار، رهبری حکیمانه امام راحل ، رشادت ، ایثار، غیرت و مردانگی رزمندگان را از عوامل مهم به وجود آمدن حماسه های مهم در دفاع مقدس دانست و همچنین تاکید کرد: ایثار و مقاومت دوبال پیروزی و سربلندی یک ملت است که محصول آن پیروزی است و با فقدان آن قطعاً پیروزی حاصل نخواهد شد.

شعبانیان با اشاره به پیروزی های مسلمانان بعد از جنگ احزاب ، گفت: دفاع مقدس نیز همین حالت را تداعی می کند زیرا بعد از آن بود که رزمندگان و نیروهای مسلح و مقتدر ما از حالت پدافندی به حالت آفندی در آمدند و این سرآغاز موفقیت های بیشماری در انقلاب شد.

وی با مهم دانستن روحیه ایثار و مقاومت در رزمندگان، گفت: در قوای نظامی حضور نیروی انسانی بدون وجود ایثار و مقاومت معنی ندارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کیش در پایان با اشاره به رشادت ها و دلیری های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هزاران جوان با روحیه شهادت طلبی و ایثار در جبهه ها دفاع کردند و مقاومت را به عالیترین شکل تفسیر کرده و ایثار را به زیباترین مرکب که خونشان بود به نمایش گذاشتند./
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *