ايثار و رشادت رزمندگان، نقطه عطف دفاع مقدس بود

معاون اجتماعي فرمانده انتظامي ويژه كيش با توجه به فرارسيدن هفته دفاع مقدس، ضمن گراميداشت اين هفته ، ايثار و رشادت رزمندگان را نقطه عطف دفاع مقدس دانست.

به گزارش سادس به نقل ازپايگاه خبري پليس، سرگرد “يونس شعبانيان” معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي ويژه كيش، گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس كه نيروهاي مسلح ما با كمترين امكانات در برابر ارتش زرهي عراق كه از سوي استكبار جهاني حمايت مي شد غيورانه قرار گرفتند ، اين روحيه ايثار و از خود گذشتگي و ايمان رزمندگان بود كه آنان در برابر دشمن تسليم نشدند و حماسه هاي بزرگ را به وجود آوردند .

وي افزود: در شروع جنگ تحميلي، صدام مزدور اشغال سه روزه تهران را در سر مي پروراند اما بعد از مدتي به عجز و ناتواني خود و قدرت ايمان رزمندگان اسلام يقين پيدا كرد و اين براي استكبار درس عبرتي شد كه  بدانند مردم ايران به هيچ شرطي زير بار زور و سلطه استكبار نخواهند رفت و از حق و حقوق خود به خوبي دفاع خواهند كرد.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي كيش ، عنايات پروردگار، رهبري حكيمانه امام راحل ، رشادت ، ايثار، غيرت و مردانگي رزمندگان را از عوامل مهم به وجود آمدن حماسه هاي مهم در دفاع مقدس دانست و همچنين تاكيد كرد: ايثار و مقاومت دوبال پيروزي و سربلندي يك ملت است که محصول آن پيروزي است و با فقدان آن قطعاً پيروزي حاصل نخواهد شد.

شعبانيان با اشاره به پيروزي هاي مسلمانان بعد از جنگ احزاب ، گفت: دفاع مقدس نيز همين حالت را تداعي مي كند زيرا بعد از آن بود كه رزمندگان و نيروهاي مسلح و مقتدر ما از حالت پدافندي به حالت آفندي در آمدند و اين سرآغاز موفقيت هاي بيشماري در انقلاب شد.

وي با مهم دانستن روحيه ايثار و مقاومت در رزمندگان، گفت: در قواي نظامي حضور نيروي انساني بدون وجود ايثار و مقاومت معني ندارد.

معاون اجتماعي فرمانده انتظامي كيش در پايان با اشاره به رشادت ها و دليري هاي رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان كرد: هزاران جوان با روحيه شهادت طلبي و ايثار در جبهه ها دفاع كردند و مقاومت را به عاليترين شكل تفسير كرده و ايثار را به زيباترين مركب كه خونشان بود به نمايش گذاشتند./
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *