آينده جهان روشن ، پيروزي جبهه حق در همه عرصه‌ها بر باطل

نماينده ولي فقيه در استان گفت: آينده جهان روشن را پيروزي جبهه حق بر باطل در همه عرصه‌هاي بين‌المللي مي‌بينيم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، آيت‌الله عبدالکريم عابديني در مراسم رژه نيروهاي مسلح استان قزوين در مقابل لشگر 16 زرهي اظهار داشت: ما آينده جهان را آينده برچيده شدن اشراري مانند داعش که تحريک شده امريکا، اسرائيل، انگليس و سعودي‌هاي همانند يهودي‌ها هستند، مي‌دانيم.

وي بيان داشت: فرمان کسب قدرت، توانمندي، آمادگي دفاعي و سرکوب دشمنانِ بندگان خدا در همه عالم، از سوي خداوند صادر شده است.

آيت‌الله عبدالکريم عابديني تصريح کرد: تفاوت نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي، که مجوزشان را از وحي و قرآن گرفته‌اند، با نيروهاي مسلح در هر جاي ديگر دنيا اين است که ما از خدا فرمان گرفته و براي اجراي فرمان خدا از نيرو، قدرت و عزت خودمان استفاده مي‌کنيم.

امام‌جمعه قزوين در ادامه افزود: ديگران براي هوا و هوس راني، کشورگشايي، گسترش ظلم و سيطره بر بندگان خدا، به دنبال قدرت و توان نظامي هستند، اما بندگان خدا براي خاموش کردن آتشِ جنگ‌هايِ خانمان سوزِ هوس رانان ظالم، به ميدان مي‌آيند.

نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين تأکيد کرد: نيروهاي مسلحي که مجوز حرکتشان را از قرآن گرفته‌اند، براي امنيت جهاني تلاش مي‌کنند، براي حفاظت و حراست از کرامت انساني از قدرت‌شان استفاده مي‌کنند و براي فرو نشاندن سيطره دشمنان خدا دست به سلاح مي‌برند.

وي ادامه داد: براي همين منظور، به هر ميزاني که برد سلاح‌هاي ما افزايش مي‌يابد و به هر ميزاني که موشک‌هاي ما نقاط دورتر را نشانه مي‌گيرند، به همان اندازه سيطره شيطاني دشمنان، کم‌تر و کوتاه‌تر مي‌شود و مردم و مستضعفان احساس آرامش و امنيت مي‌کنند.

عابديني خاطرنشان کرد: خداي متعال فرمان داده: «و اعدّوا لهم ما استطعتم من قوّة»؛ يعني مهيا کنيد خودتان را و هر چه مي‌توانيد بر قدرت‌ خود در مقابل دشمن بيفزاييد؛ موشک‌هاي ما بايد هر روز مخرب‌تر، هول‌انگيزتر و با برد و تخريب بيشتر نسبت به گذشته شوند.

امام‌جمعه قزوين بيان کرد: اين قدرت و توان نظامي بايد براي دشمنان خدا که همان دشمنان مردم و بندگان خداوند هستند، اين‌گونه باشد و بايد اين موشک‌ها همان‌قدر که براي دشمنان رعب و وحشت و ناامني ايجاد مي‌کنند، براي مردم و مستضعفان در هر کجاي دنيا پيامبران صلح، دوستي، امنيت و آسايش باشند.

نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين با اشاره مجدد به آيه شريفه «و اعدّوا لهم ما استطعتم من قوّة»، اذعان کرد: خدا از ما مي‌خواهد دو نوع نيرومندي و قدرت از خود نشان دهيم؛ يک نيرومندي و قدرت نظامي است و ديگري نيرومندي معنوي، فرهنگي و انساني؛ که کرامت، عزت و مردم‌دوستي از مصاديق آن است.

وي با بيان اينکه نيروهاي مسلح ما بايد شدت، خوف و خطر براي دشمنان خدا و آشتي و سلم و دوستي براي مردم به همراه داشته باشند، يادآور شد: خدا فرموده: «اَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَينَهُم» يعني بايد بين خودمان، توده‌هاي مردم و حتي ملت‌هاي بيرون از مرزها پيام دوستي، صلح و آشتي به ارمغان بياوريم و در مقابل کفار و دشمنان سرسخت باشيم.

عابديني اظهار کرد: در زيارت عاشورا مي‌خوانيم: با بيان «انّي سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ» به امام حسين (ع) که وارث همه انبيا و اوليا هست، نشان مي‌دهيم که ما نيز با شما همراه هستيم و با آنکه با تو سر جنگ ندارد، آشتي هستيم.

امام‌جمعه قزوين تصريح کرد: دوست‌داران امام حسين (ع) تنها شيعيان نيستند و صدها ميليون مسلمان ولو اين‌که اسم شيعه ندارند، اما عاشق اهل بيت (ع) و عاشق امام حسين (ع) هستند، صدها ميليون مسيحي علاقه‌مند به امام حسين (ع) هستند و اين که رسول اکرم (ص) مي‌فرمايد: «أنَا مَدينَةُ العِلمِ وعَلِيٌّ بابُها» يعني از راه امرالمؤمنين و اولاد ايشان، جهان به پيروي از پيامبر خاتم، اسلام و قرآن قدم بر خواهد داشت و ما منتظر چنين روزي هستيم.

وي بيان کرد: خداي متعال وقتي ما را به پايداري، ثبات قدم و جنگ با دشمن دعوت مي‌کند مي فرمايد: وقتي مقابل دشمن قرار مي‌گيريد، ثابت قدم و محکم باشيد و زياد از خدا ياد کنيد؛ زيرا شما براي خدا و بسترسازي عبادت و بندگي، براي آمادگي جهان براي توسعه عدالت فراگير و جهاني مي‌کوشيد، بنابراين همواره بايد به ياد خدا، همراه با فرامين الهي و مجري دستورات خدا در قرآن کريم باشيد.

نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين افزود: اين معنا به خوبي تفاوت نگاه يک نيروي مسلح تربيت شده در دانشگاه قرآن و دين را با آن‌هايي که ظلم، جنايت و شرارت از آن‌ها مي‌جوشد، نشان مي‌دهد.

عابديني خاطرنشان کرد: خداي متعال مي‌فرمايد شما وقتي اهل ذکر و ايمان شديد، موشکي که شليک مي‌کند و تيري که به سمت دشمن روانه مي‌کنيد، اين شما نبوديد که دست به اين کار زديد، بلکه خداوند خواست که اين تير به هدف اصابت نمايد.

وي يادآور شد: اين‌که خداوند مي‌فرمايد: «وَ ما رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمي» يعني گلوله شما قهر، خشم و انتقام الهي است و جهنم را براي دشمنان به همراه مي‌آورد، چنان‌که همين گلوله امنيت و آسايش را براي دوستان خدا فراهم مي‌کند.

امام‌جمعه قزوين اذعان کرد: امام علي(ع) وقتي خاطرات خودشان از جنگ‌هايي که در کنار رسول خدا بودند بيان مي‌کنند، مي‌فرمايند: ما در حقيقت چيزي نداشتيم، سلاحي نداشتيم و دشمن خيلي قوي بود اما ما با ايمان و عقيده در مقابل دشمن ايستاديم و وقتي خدا ايمان و صداقت را در ما ديد، براي ما پيروزي و براي دشمنان شکست را به ارمغان آورد.

نماينده ولي‌فقيه در استان قزوين اضافه کرد: يک مؤمن پيروزي و شکست را در ميدان جنگ نمي‌بيند، زيرا هم پيروزي مؤمن و هم شکست دشمن با اراده خداوند محقق مي‌شود و ما بايد لياقت و شايستگي کسب پيروزي الهي را که از سوي خدا نازل مي‌شود، در خودمان ايجاد نماييم.

وي ابراز کرد: ما آينده را آينده روشن و پيروزي جبهه حق بر باطل در همه عرصه‌هاي بين‌المللي مي‌بينيم، ما آينده جهان را آينده برچيده شدن اشراري مانند داعش که تحريک شده امريکا، اسرائيل، انگليس و سعودي‌هاي همانند يهودي‌ها هستند، مي‌دانيم و آينده جهان را آينده گسترش اسلام و نيروهاي مسلحِ مسلمان در همه جاي عالم مي‌دانيم.

عابديني خاطرنشان کرد: ما ايمان داريم به وعده الهي که فرمود: «و لقد كتبنا في الزبور من بعد الذكر انّ الارض يرثها عبادي الصالحون»؛ خدا وعده داده که آينده جهان را بندگان شايسته خدا مديريت خواهند کرد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *