مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده و عمومی عادی سالیانه بانک ملت (سهامی عام) در روز پنجشنبه ۸ مهرماه سال جاری برگزار می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس دهم، از آمادگی مجلس برای برگزاری نشستی مشترک با مسئولان بانک شهر به منظور آشنایی با خدمات پیشخوان‌های شهرنت خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از روابط‌ عمومی بانک شهر، حسینعلی حاجی‌دلیگانی با اشاره به راه‌اندازی شهرنت‌های بانک شهر در استان اصفهان، گفت: خدمات‌رسانی به مردم در حوزه بانکی با وجود شهرنت‌ها آسان‌تر شده است. نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌ که از هر خدمت نوین بانکی که به رفاه بیشتر مردم منجر شود حمایت می‌کنیم، افزود: رضایتمندی مردم از خدمات این بانک بهترین گواه بر توفیق عملکردی آن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان این‌ که توسعه شهرنت‌ها در تمامی نقاط کشور می‌تواند کاهش هزینه‌های مردم را منجر شود، تصریح کرد: باید رویکردی در پیش گرفته شود که هزینه‌های مردم در ارتباط با خدمات بانکی هر روز کاهش یابد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان این ‌که کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس آمادگی حضور اعضای هیات‌مدیره بانک شهر در مجلس را دارد، افزود: برای آشنایی بیشتر با خدمات نوین بانک شهر آماده برگزاری نشستی با مسئولان این بانک هستیم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *