قابلیت های جدید اینترنت بانک صادرات

با بهره مندی از نسخه به روز شده سامانه اینترنت بانک صادرات ایران اعم از اشخاص حقیقی، حقوقی و مشترک از قابلیت ارایه خدمات جدیدتری به کاربران و بهره برداران برخوردار گردیده است.
به گزارش سادس به نقل از رویکرد این بانک با هدف افزایش دسترسی مشتریان به خدمات نوین بانک در راستای عملیاتی شدن برنامه های ابلاغی از سوی مدیر عامل سامانه اینترنتی را ارتقا داد و خدماتی همچون: قابلیت باز شدن صفحه سی گردش آخر حساب در پنجره جدید در خدمت خلاصه حساب، نمایش نمودار خطی سی گردش آخر حساب با کلیک بر روی لینک مربوط، امکان درج شناسه واریز در خدمت انتقال وجه کارت به کارت، ثبت دستور پرداخت جهت واریز به حساب گنجینه سپهر فراهم شده است.
همچنین از طریق رمزیاب”ایستا با پیامک” مشتری از یک رمز ثابت و رمز عبور یک بار مصرف که از طریق پیامک دریافت می نماید برای ورود به سامانه اینترنت بانک استفاده می کند.
در نسخه جدید سامانه اینترنت بانک اشخاص حقوقی و مشترک امکان ثبت نظر درباره تراکنش توسط امضاکنندگان وجود دارد و در زمینه ارایه خدمات تسهیلات، مشاهده وضعیت و پرداخت اقساط تسهیلات قسط، وضعیت و پرداخت اقساط تسهیلات مشارکت مدنی مرحله ای، وضعیت تسهیلات غیر قسطی، پرداخت اقساط بانکی و دریافت مجدد رسید پرداخت های تسهیلات بر اساس شماره تسهیلات،کد پی گیری و بازه زمانی پرداخت از مزایای نسخه ارتقاء یافته است.
پیشگامی بانک صادرات ایران در عرصه بانکداری نوین از سیاست های راهبردی است که مورد تاکید مدیرعامل این بانک قراردارد.
دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *