كشف24 تن برنج خارجي قاچاق در کرمانشاه

رئيس پليس آگاهي استان از كشف24 تن برنج خارجي قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال و توقيف يك دستگاه كاميون تريلي در اين زمينه خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمدرضا اميري” در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه قاچاقچيان و افراد سودجو با استفاده از کاميون هاي پوششي در غالب ساير شرکت هاي مجاز نسبت به خريد يک محموله بزرگ برنج خارجي از استان هرمزگان اقدام کرده و قصد دارند در فرصت مناسب محموله را در سطح استان کرمانشاه توزيع کنند، موضوع در دستور کار كار آگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالاي اين پليس قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي ساعت و محل تردد خودروي حامل کالاي قاچاق مشخص شد و اکيپي از کارکنان اداره مبارزه با قاچاق كالا با هماهنگي قضائي به محل انباري در سطح شهر كرمانشاه كه قرار بود اين محموله تخليه شود، اعزام شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: اين پليس به محض رويت کاميون تريلي حامل محموله قاچاق نسبت به توقيف خودرو و دستگيري دو نفر متهم اقدام کردند و متهمان همراه خودرو و کالاي مکشوفه به پليس آگاهي منتقل شدند.

سرهنگ اميري گفت: از کاميون تريلي حامل محموله کالاي قاچاق، 24 تن برنج خارجي به ارزش يک ميليارد ريال کشف شده است.

وي يادآور شد: پديده شوم قاچاق كالا ضربات جبران ناپذيري به اقتصاد كشور وارد مي كند كه در اين راستا نيروي انتظامي با تمام توان و امكانات موجود با قاچاقچيان كالا مقابله خواهد كرد./

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *