” استحاله فرهنگي” دسيسه دشمن براي نابودي نظام ماست

رئيس پليس پيشگيري ناجا با بيان اينکه هدف دشمن” استحاله فرهنگي” و نابودي ارزش هاي اخلاقي در کشور است، گفت : بيگانگان با دستاويز قرار دادن ارزش هاي اخلاقي و مذهبي جامعه به دنبال نابودي بنيان خانواده هستند.

به گزارش  سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار “محمد شرفي” ، در جمع كاركنان زن پليس پيشگيري اظهار داشت: در ديدگاه نظام اسلامي، زن محور تربيت است؛ دختر يكي از نعمت هاي الهي است، وقتي همسر مي شود از دامان او مرد به معراج مي رود و وقتي مادر است بهشت زير پاي اوست.

وي افزود: زن در نظام جمهوري اسلامي ايران نجات دهنده است و با توجه به هجمه “تهاجم فرهنگي غرب” كه نظام جمهوري اسلامي و انسجام خانواده ، اخلاق و مباني را نشانه گرفته است وظايف سنگيني را در اين زمينه دارد.

رئيس پليس پيشگيري ناجا خاطر نشان كرد: بيگانگان با دستاويز قرار دادن ارزش هاي فكري و نظري، به دنبال “استحاله فرهنگي”، در کشور هستند.

سردار شرفي، ترويج خانواده بي سامان و لجام گسيخته در جامعه، عادي نشان دادن خيانت همسران به هم،بي اهميت جلوه دادن احترام به والدين،ترويج مفهوم زندگي با ديگران بجاي ازدواج و كم رنگ كردن نقش مرد درجامعه را از فتنه هاي غرب نام برد.

رئيس پليس پيشگيري ناجا، در پايان از زحمات، ايثار و تلاش بانوان شاغل در اين پليس، قدرداني و با اهداء لوح و هديه از آنان تقدير کرد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *