دو اولویت موسسه اعتباری ثامن اعلام شد

رئیس حوزه سمنان با تشریح میزان منابع و مصارف حوزه سمنان گفت: جذب بهینه منابع و تخصیص به موقع مصارف و سود عملیاتی از جمله اهداف موسسه است.
به گزارش سادس به نقل ازرویکرد بهرام فهیمی با تجزیه و تحلیل صورت های مالی و راهکارهای مناسب جهت سودآوری شعب اظهار داشت: در مجموعه های اقتصادی مانند موسسه اعتباری ثامن مهم ترین هدف سودآوری شعبه است که لازمه تحقق این امر داشتن منابع، مصارف و معوقات متناسب است.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه کارکنان در راستای موفقیت موسسه گفت: از تمامی کارکنان درخواست می شود در جهت رسیدن به هدف موسسه برای جذب منابع ارزان و ارائه تسهیلات بیشتر با جدیت تلاش کنند.

فیهمی با اشاره به اینکه همه کارکنان صف و ستاد در سودآوری موسسه بصورت مستقیم نقش دارند، گفت: ملاک سنجش و ارزیابی سود عملیاتی و عملکردی شعب است از این رو سیاست گذاری ما در حوزه ارائه خدمت و پرداخت تسهیلات باید به گونه ای باشد که موسسه را در پایان سال مالی به سودآوری برساند.

وی از دانش و اطلاعات روزآمد، به عنوان مهم ترین ابزار مدیریتی برای سرعت عمل در پیشبرد و تحقق اهداف سازمان نام برد و یادآور شد: سرعت عمل یک سازمان در گرو سرعت عمل در تحقق اهداف آن سازمان خلاصه می شود.

وی سرمایه انسانی را مهمترین دارایی هر سازمانی عنوان کرد و خاطر نشان شد: تقویت این حوزه موجب بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف عالی سازمان می شود از اینرو در صددیم تا با بررسی دقیق گزارش بازدیدهای ستادی، نسبت به رفع نواقص و ضعف های موجود برآییم.

امیر احسانی معاون حوزه سمنان بر جلب رضایت مشتری تاکید کرد و خواستار حمایت های همه جانبه همکاران در رفع مشکلات مردم شد.

وی گفت: موسسه ثامن با اتکا به نیروی انسانی مجرب خود که از سلامت کامل برخوردارند توانسته پله های ترقی و رشد را یکی پس از دیگری ارتقا بخشد.

در این نشست همکاران به بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار برای مرتفع شده مسائل و مشکلات پرداختند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *