متروی تهران عید غدیر و سوم مهر رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: خدمات‌رسانی متروی تهران در روز عید سعید غدیر خم برای عموم مسافران و در روز بازگشایی مدارس برای دانشجویان و دانش‌آموزان رایگان است.

به گزارش سادس به نقل ازتسنیم محمد احمدی بافنده با اشاره به اقدامات شرکت بهره‌برداری متروی تهران به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: در روز سوم مهر که مصادف با آغاز سال جدید تحصیلی است متروی تهران با بهینه‌سازی زمان حرکت قطارها و جابه‌جایی مسافران با حداکثر توان، سعی می‌کند تا خدمات بهتر و مؤثرتری را به دانش آموزان و دانشجویان ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران تصریح کرد: در روز سوم مهرماه مترو به‌صورت رایگان به محصلان اعم از دانشجویان و دانش آموزان خدمات‌رسانی خواهد کرد، درعین‌حال که تخفیف ویژه در طول سال برابر مصوبه شورای اسلامی شامل حال دانش آموزان و دانشجویان می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات ویژه شرکت بهره برداری متروی تهران در استقبال از مهر تنها به بهینه سازی برنامه حرکت قطارها محدود نشده است، خاطرنشان کرد: سوم مهر رابطین فرهنگی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اهدای هدایایی مانند لوازم‌التحریر به استقبال دانش آموزان و دانشجویان می‌روند ضمن آنکه در تمام ایستگاه‌های مترو با نصب بنر و پخش نماهنگ‌های ویژه، فضاسازی لازم برای سال تحصیلی صورت می‌گیرد.

احمدی بافنده اجرای سرود و نمایش‌های مرتبط در ایستگاه‌ها را از دیگر برنامه‌های فرهنگی شرکت بهره برداری مترو در روزهای آغازین سال جدید تحصیلی برشمرد و گفت: طرح قطار دانایی که به‌منظور ارتقای فرهنگ استفاده از مترو برای کودکان در تابستان امسال اجرایی شد همچنان با قوت در مهرماه نیز ادامه می‌یابد.

به‌گفته مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در طرح استقبال از مهر مسائل ایمنی به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی در این خصوص افزود: از چند ماه قبل برنامه ریزی و اقدامات لازم برای کنترل و تجهیز سیستم‌های ایمنی و اطفای حریق ایستگاه‌های مترو، افزایش پوشش امدادی از طریق اورژانس تهران، تأمین برق اضطراری از طریق برق منطقه‌ای، رفع عیب قطارها، تأسیسات ایستگاه‌ها و باجه‌های کارت بلیت صورت گرفته است تا با آمادگی کامل به استقبال مهر برویم.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *