هفته دفاع مقدس سند اقتدار و افتخار کشور است

فرمانده انتظامي استان گفت: هفته دفاع مقدس سند اقتدار و افتخار کشور است.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار”کاظم مجتبايي”در جلسه شوراي فرماندهي ضمن تبريک عيد غديرخم و مناسبت هاي ملي همچون هفته دفاع مقدس و هفته نيروي انتظامي، اظهارداشت: شايستگي و ارزش خدمت مسئولان نظام اسلامي متصل به ولايت است.

وي با بيان اينکه دوره نبوت از حضرت آدم تا پيامبر خاتم ادامه داشت و در روز غدير در حجة الوداع پايان نبوت و آغاز امامت با معرفي حضرت علي(ع) از سوي نبي مکرم اسلام(ص) اعلام شد، گفت: بعد از رحلت پيامبر اسلام(ص) امامت دچار چالش شد و 25 سال حضرت علي(ع) خانه نشين شدند اما اين رسالت با امامت دوازدهمين امام شيعيان کماکان ادامه دارد.

فرمانده انتظامي استان قم افزود: عيد ولايت عيدي مهم و رشته اي است که ما را به خداوند اصلي ترين مرجع فرماندهي مي رساند.

سردار مجتبايي در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، گفت:هفته دفاع مقدس سند اقتدار و افتخار کشور بوده که اگر از آن جدا شود استقلال و شجاعت ملت در دفاع از ارزش ها از بين مي رود.

وي ضمن تاکيد بر حفظ اين سند اقتدار، تصريح کرد:هيچ وقت شجاعت، ازخودگذشتگي شهداء و صحنه هاي قهرماني رزمندگان اسلام نبايد در يک نمايشگاه و يا رژه خلاصه و به فراموشي سپرده شود بلکه مي بايست مفاهيم آن سال ها و نسل به نسل تبيين شود.

فرمانده انتظامي استان قم با تاکيد بر اينکه نبايد دفاع مقدس به فراموشي سپرده شود، تصريح کرد:اگر اقتدار، استقلال، همت، اعتماد به نفس و شجاعت در کشور وجود دارد وابسته به سند دفاع مقدس، آيين اسلام و قرآن و نقش حضرت امام راحل و فرماندهان دلير در جنگ تحميلي است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *