استاندارد سازی و تعالی رفتار ،اقدامی هدفمند در راستای ارتقاء سلامت اداری کارکنان است

فرمانده انتظامی استان در جلسه قرارگاه جهادی صیانت و سلامت اداری ، استاندارد سازی و تعالی رفتار را اقدامی هدفمند در راستای ارتقاء سلامت اداری کارکنان انتظامی عنوان کرد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار” کیومرث عزیزی” در این جلسه با اشاره بر ضرورت صیانت از سرمایه انسانی به عنوان مهم‌ترین سرمایه ارزشمند هر سازمان، افزود:‌ صیانت از سرمایه انسانی، یک اصل مهم و راهبردی در سلامت اداری به شمار می رود.

وی تعمیق باورهای دینی و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی را رکن اصلی صیانت از کارکنان دانست و تصریح کرد: صیانت از کارکنان مستلزم حرکت جهادی، نظارت مستمر، ‌آموزش های کیفی و هدفمند و احساس مسئولیت ویژه است.

این مقام انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ارتقاء معنویت کارکنان ناجا از موضوعاتی است که باید به آن توجه کرد و با برنامه‌های معنوی و فرهنگی به این موضوع بیشتر پرداخته شود خاطرنشان کرد: توجه به اصل معنویت در بین کارکنان یکی از اصولی است که هر چه به آن پرداخته شود باعث افزایش سطح عملکرد و بهبود فعالیت‌های کارکنان در ماموریت‌ها خواهد شد.

سردار “عزیزی” با اشاره به اینکه فرماندهان باید با شناسایی بسترهای آسیب پذیری و تهدیدات کارکنان، آنان را نسبت به لغزش ها و خطاها آگاه سازند و آموزش های مستمر و کیفی را مدنظر قرار دهند، افزود: باید فرهنگ خود صیانتی و خود کنترلی را در بین کارکنان نهادینه سازیم و باورهای دینی و ارزش های اخلاقی را تعمیق دهیم.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء مهارت‌، آگاهی‌، دانش انتظامی و افزایش توانمندی پلیس در انجام ماموریت‌ها نیاز به یک عزم و اراده جهادی دارد، گفت: این موضوع در نیروی انتظامی که کارکنان آن ارتباط مستقیم و مستمر با مردم دارند در صدر برنامه ها قرار دارد و باید توسط فرماندهان با جدیت پیگیری شود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر کیفیت خدمات رسانی و برخورد صمیمی و رفتار مطلوب ماموران و کارکنان در ارائه خدمت به مردم اظهار داشت: استاندارد سازی و تعالی رفتار اقدامی هدفمند در راستای ارتقاء سلامت اداری کارکنان است.

سردار عزیزی حفظ ، صیانت ، تقویت روحیه و ایجاد انگیزه در کارکنان را باعث جدیت در انجام امور سازمان در مسیر رسیدن به اهداف خدمت رسانی به مردم دانست و اضافه کرد: بایستی با ارتقاء کیفی سطح آموزش، باعث افزایش موفقیت‌ها و کاهش تلفات در مأموریت‌های ناجا باشیم.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر رعایت نظم و انضباط و توجه ویژه به دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های انضباطی، بیان کرد: نظم و انضباط زیربنای ماموریت‌ها در ناجا است و همه فرماندهان و مدیران بایستی به این مهم توجه ویژه کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *