استاندارد سازي و تعالي رفتار ،اقدامي هدفمند در راستاي ارتقاء سلامت اداري كاركنان است

فرمانده انتظامي استان در جلسه قرارگاه جهادي صيانت و سلامت اداري ، استاندارد سازي و تعالي رفتار را اقدامي هدفمند در راستاي ارتقاء سلامت اداري كاركنان انتظامي عنوان كرد.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس ، سردار” كيومرث عزيزي” در اين جلسه با اشاره بر ضرورت صيانت از سرمايه انساني به عنوان مهم‌ترين سرمايه ارزشمند هر سازمان، افزود:‌ صيانت از سرمايه انساني، يك اصل مهم و راهبردي در سلامت اداري به شمار مي رود.

وي تعميق باورهاي ديني و حركت در مسير ارزش هاي اسلامي را ركن اصلي صيانت از كاركنان دانست و تصريح كرد: صيانت از كاركنان مستلزم حركت جهادي، نظارت مستمر، ‌آموزش هاي كيفي و هدفمند و احساس مسئوليت ويژه است.

اين مقام انتظامي استان مركزي با بيان اينكه ارتقاء معنويت كاركنان ناجا از موضوعاتي است كه بايد به آن توجه كرد و با برنامه‌هاي معنوي و فرهنگي به اين موضوع بيشتر پرداخته شود خاطرنشان كرد: توجه به اصل معنويت در بين كاركنان يكي از اصولي است كه هر چه به آن پرداخته شود باعث افزايش سطح عملكرد و بهبود فعاليت‌هاي كاركنان در ماموريت‌ها خواهد شد.

سردار “عزيزي” با اشاره به اينكه فرماندهان بايد با شناسايي بسترهاي آسيب پذيري و تهديدات كاركنان، آنان را نسبت به لغزش ها و خطاها آگاه سازند و آموزش هاي مستمر و كيفي را مدنظر قرار دهند، افزود: بايد فرهنگ خود صيانتي و خود كنترلي را در بين كاركنان نهادينه سازيم و باورهاي ديني و ارزش هاي اخلاقي را تعميق دهيم.

وي با اشاره به اينکه ارتقاء مهارت‌، آگاهي‌، دانش انتظامي و افزايش توانمندي پليس در انجام ماموريت‌ها نياز به يك عزم و اراده جهادي دارد، گفت: اين موضوع در نيروي انتظامي كه كاركنان آن ارتباط مستقيم و مستمر با مردم دارند در صدر برنامه ها قرار دارد و بايد توسط فرماندهان با جديت پيگيري شود.

فرمانده انتظامي استان مركزي با تاکيد بر کيفيت خدمات رساني و برخورد صميمي و رفتار مطلوب ماموران و کارکنان در ارائه خدمت به مردم اظهار داشت: استاندارد سازي و تعالي رفتار اقدامي هدفمند در راستاي ارتقاء سلامت اداري كاركنان است.

سردار عزيزي حفظ ، صيانت ، تقويت روحيه و ايجاد انگيزه در كاركنان را باعث جديت در انجام امور سازمان در مسير رسيدن به اهداف خدمت رساني به مردم دانست و اضافه كرد: بايستي با ارتقاء کيفي سطح آموزش، باعث افزايش موفقيت‌ها و کاهش تلفات در مأموريت‌هاي ناجا باشيم.

فرمانده انتظامي استان در پايان با تاكيد بر رعايت نظم و انضباط و توجه ويژه به دستورالعمل‌ها و آيين‌نامه‌هاي انضباطي، بيان كرد: نظم و انضباط زيربناي ماموريت‌ها در ناجا است و همه فرماندهان و مديران بايستي به اين مهم توجه ويژه كنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *