درخواست های عاجزانه عروس جوان از پدر و مادرشوهرش

زن جوان که به اتهام قتل همسرش زندانی است، دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش سرویس حوادث “جام نیوز”، متهم در آخرین دفاع گفت: من همسرم را دوست داشتم به هیچ عنوان قصد کشتن او را نداشتم. حالا هم از پدر و مادرشوهرم عاجزانه درخواست دارم مرا به خاطر خدا و دختر سه ساله‌ام ببخشند.

شامگاه آخرین روزهای پاییز پارسال بود که این زن و شوهر اهل ورامین، در خانه‌شان، با هم به مشاجره پرداخته و ناگهان زن جوان از شدت عصبانیت چاقوی آشپزخانه را به طرف شوهرش پرتاب کرد. اما چاقوی تیز در قلب مرد جوان فرونشست. زن که با دیدن این صحنه شوکه شده بود خیلی سریع با اورژانس تماس گرفت و کمک خواست.اما امدادگران پس از رسیدن به محل حادثه و انجام معاینات لازم از مرگ مرد جوان خبر دادند.

ساعتی بعد نیز فاطمه – 24 ساله – بازداشت شد و پس از تشریح ماجرا راهی زندان شد.صبح دیروز متهم به قتل از زندان به دادگاه منتقل شد تا به بیان آخرین دفاعیاتش بپردازد.پس از بیان کیفرخواست پدر و مادر مقتول، خواستار قصاص عروس‌شان شدند.سپس «فاطمه» به سؤال‌های قاضی پاس داد.

چند سال داری؟24 سال

علت درگیری شما و همسرتان در روز حادثه چه بود؟

من و «سیدرضا» کنار هم در اتاق پذیرایی خانه نشسته بودیم که از همسرم خواستم گوشی تلفن همراهش را به من بدهد. اما او ناراحت شد و بعد هم بر سر همین موضوع درگیر شدیم.

او مرا به باد کتک گرفته بود که با عصبانیت به سمت آشپزخانه رفتم و چاقویی را برداشتم تا او را بترسانم.اما یکدفعه چاقو را به طرفش پرت کردم و…

چاقو را از کجا آوردی؟ از پیشخوان آشپزخانه پرداشتم.

از قبل هم درگیری داشتید؟نه.

دخترت چند ساله است؟تازه وارد 3 سال شده است.

آیا از قبل نقشه قتل شوهرت را داشتی؟نه، هرگز.

آخرین دفاع‌ات چیست؟ من شوهر، زندگی و فرزندمان را دوست داشتم. ما یک دختر و زندگی خوبی داشتیم من هیچ وقت دوست نداشتم شوهرم کشته شود. حالا هم از خانواده شوهرم و دادگاه می‌خواهم مرا به‌خاطر خدا و فرزند خردسالم ببخشند.

اما اولیای دم راضی به رضایت نشدند.پس از پایان جلسه، قرار شد قضات شعبه چهارم رأی نهایی خود را شنبه آینده صادر کنند.حالا اما فاطمه امیدوار است اولیای دم از حق قصاص خود بزرگوارانه بگذرند

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *