دستورالعمل های اجرایی بانک مهر اقتصاد

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد هدف از سفرهای استانی و نظارت از شعب سراسر کشور را بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکار مناسب در این خصوص، عنوان کرد.
به گزارش  سادس به نقل ازرویکرد سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل بانک – در تشریح مهم ترین علل سفرهای استانی هیات عامل، ابراز داشت: تعامل مستقیم و چهره به چهره با همکاران و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات آنان، مهم ترین خروجی اینگونه برنامه های نظارتی می باشد.

وی افزود: هیات عامل بانک در سفرهای استانی تلاش دارد علاوه بر اطلاع یابی از مشکلات همکاران ضمن بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب با ارائه راهکار مقتضی در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی اقدام نمایند.

ایمانی خاطر نشان کرد: تعیین تکلیف املاک مازاد، منابع، مصارف و سود و زیان شعب از دیگر مواردی است که در سفرهای استانی در دستور کار هیات عامل بانک قرار دارد.

مدیر عامل بانک بررسی پرونده های مطالبات معوق و پرونده های خاص مطالباتی را از دیگر اهداف نظارت های ستادی عنوان کرد و ابراز داشت: فرآیند پیگیری برخی از پرونده های مطالبات معوق، نیاز به تصمیم گیری در سطح کلان بانک دارد از اینرو تعیین تکلیف این پرونده ها از جمله برنامه های مدیران بانک در سفر های استانی می باشد.

وی بررسی وضعیت جغرافیایی و مطالعه موقعیت مکانی شعب سراسر کشور را از جمله برنامه های اولویت دار در سفر های استانی برشمرد و گفت: موقعیت مکانی یکی از عوامل موثر در سود دهی شعب محسوب می شود بنا بر این در صددیم تا با شناسایی و انتقال شعب به مکان مناسب تر، بهره وری بانک را افزایش دهیم.
ایمانی افزود: برخی شعب نیز به لحاظ برخورداری از زیرساخت های عمرانی، ارتباطی، نرم افزاری و سخت افزاری و تجهیزات مورد نیاز، دارای مشکل هستند که معاونت های مربوطه در نظارت های استانی، نسبت به مرتفع شدن این معضلات تصمیم گیری و اقدام می کنند.

مدیر عامل بانک ادامه داد: معاونت های مرتبط تلاش دارند تا با نظارت بر پرونده های تسهیلاتی و بازبینی آن ها از رعایت مسائل شرعی، دستورالعمل های ابلاغی، قوانین و مقررات و شیوه اعتبار سنجی آن ها اطمینان حاصل کنند.

وی حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی را از اولویت های سال های اخیر بانک عنوان کرد و ابراز داشت: بودجه مشخصی در این زمینه برای تمامی استان ها در نظر گرفته شده لذا هیات عامل در سفرهای استانی نحوه مصرف و میزان نُرم و انحراف آن را مد نظر دارد.

ایمانی در پایان با آرزوی موفقیت برای تمامی همکاران از آن ها خواست تا با همدلی و همراهی در مسیر نیل به اهداف عالی بانک مهر اقتصاد و دست یابی به چشم انداز پیش بینی شده با یکدیگر همگام شوند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *