برگزاری مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال ۱۳۹۴ بانک کشاورزی

مراسم قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی روز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه سال جاری در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.
به گزارش سادس به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در این مراسم که با حضور روح الله خدارحمی عضو هیئت مدیره ، جمعی از مدیران و کارشناسان این بانک و اعضای هیئت نظارت بر قرعه کشی برگزار شد، برندگان قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال ۱۳۹۴ مشخص شدند.

بر اساس این گزارش،۳۵۰ کمک هزینه خرید خودرو هریک به مبلغ ۴۰۰میلیون ریال، ۲۵۰۰ کمک هزینه سفر زیارتی هریک به مبلغ۲۰ میلیون ریال، ۳۵۰۰ کمک هزینه خرید صنایع دستی ایرانی هرکدام به مبلغ ۵ میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر جمعاً به مبلغی افزون بر ۵۰۳ میلیارد ریال جوایز این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک کشاورزی را تشکیل می داد که به بیش از یک میلیون ۱۸۰ هزار نفر از برندگان این بانک در سراسر کشور تعلق گرفت.

این گزارش می افزاید ، اسامی برندگان جوایز ممتاز از طریق پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانی www.bki.ir و اسامی برندگان سایر جوایز نیز از طریق شعب این بانک در سراسر کشور اعلام خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *