مدیرعامل بانک گردشگری افتخارآفرینی زهرا نعمتی را تبریک گفت

مدیرعامل بانک گردشگری در پیامی، افتخارآفرینی زهرا نعمتی، بانوی تیرانداز قهرمان پارالمپیک ریو، را تبریک گفت.
به گزارش سادس به نقل ازرویکرد مدیرعامل بانک گردشگری در پیامی، افتخارآفرینی زهرا نعمتی، بانوی تیرانداز قهرمان پارالمپیک ریو، را تبریک گفت. «خسرو خواجه حسنی» در این پیام آورده است:
کسب مدال طلا و نشان زرین افتخار توسط بانوی تیرانداز کشورمان سرکار خانم زهرا نعمتی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو باعث فخر و مباهات تمام ایرانیان شد.
کسب این موفقیت که حاکی از قدرت اراده و پشتکار سرکار خانم نعمتی دارد پیام آور این مهم است که قدرت اراده و تلاش مستمر انسان هر مانعی را پشت سر گذاشته و انسان را به قله های افتخار و سربلندی می رساند.
کسب این موفقیت و به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پارالمپیک ریو خدمت سرکار خانم زهرا نعمتی و تمامی مردم میهن عزیزم ایران تبریک عرض می کنم و از اینکه بانک گردشگری در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود حامی چنین قهرمان بزرگی است احساس غرور و افتخار می کنم.
امروز جامعه ایران عزیز نیازمند آموختن اراده و تلاش مستمر از چنین ورزشکارانی است تا در بخش های مختلف به سر منزل مقصود و قله های موفقیت دست یابیم.                                                                                                خسرو خواجه حسنی
مدیرعامل بانک گردشگری

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *