۳ کشته و ۲ مجروح در سانحه رانندگی

بر اثر برخورد سه دستگاه سواری سمند با یکدیگر در محور “رباط – جنگل گلستان” ، سه تن کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علیرضا حسین زاده” رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی صبح امروز با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز گذشته(بیست و هفتم شهریورماه) سه دستگاه خودروی سمند در کیلومتر ۱۹ محور “رباط – جنگل گلستان” با یکدیگر برخورد کرده که مأموران پلیس راه چمن بید برای بررسی موضوع در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت:با بررسی محل تصادف مشخص شد  یکی از خودروها که از مسیر جنگل گلستان به رباط در حرکت بوده با خودروی سمند که از روبرو در حال حرکت بود به صورت رخ به رخ با هم برخورد کردند و در این حین یک خودروی سمند دیگر نیز در این حادثه دچار سانحه می شود که رانندگان دو خودرو به همراه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده ناشی از تصادف در دم فوت کردند.

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی همچنین تصریح کرد: دو نفر از سرنشینان خودروها نیز به شدت مجروح و به بیمارستان های پورسینا شهرستان آشخانه و امام علی(ع) بجنورد منتقل شدند.

سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این سانحه را بی احتیاطی از جانب راننده خودرو سواری سمند که از مسیر جنگل گلستان به رباط در حرکت بود به علت انحراف به چپ نسبت به خودروهای دیگر اعلام کردند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *