تصادف موتورسيکلت ها 2 کشته برجاي گذاشت

برخورد رخ به رخ دو دستگاه موتورسيكلت در يكي از محورهاي روستايي شهرستان قوچان، هر دو راكب موتورسيكلت ها را به کام مرگ کشاند.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان قوچان در تشريح اين خبر گفت: ساعت 20:54 شب گذشته در پي اعلام يك فقره تصادف فوتي در جاده فرعي روستاي فيروز آباد بلافاصله تيمي از پاسگاه انتظامي شهركهنه به همراه عوامل پليس راه و اورژانس جاده اي به محل اعزام شدند.

سرهنگ “رضا قدمگاهي ” افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد يك دستگاه موتورسيكلت  آبي رنگ كه به سمت روستاي فيروز آباد در حال حركت بود با يك دستگاه موتورسيكلت نقره اي كه در مسير مخالف اين جاده روستايي در حال حركت بود به صورت رخ به رخ به شدت با هم برخورد کرده اند.

وي ادامه داد: در اين سانحه راكبان هر دو دستگاه موتورسيكلت به نام هاي سعيد (19 ساله) و قنبر علي( 56 ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

سرهنگ قدمگاهي تصريح کرد: كارشناسان پليس راه، علت حادثه را بي احتياطي و انحراف به چپ از سوي راكب موتورسيكلت آبي رنگ اعلام کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان قوچان با تاکيد بر نقش عوامل انساني در کاهش تصادفات از رانندگان خواست تا با رعايت مقررات و قوانين راهنمايي و رانندگي، ضمن حفظ جان خود و ديگران، پليس را در انجام اين وظيفه خطير ياري کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *