تصادف موتورسیکلت ها ۲ کشته برجای گذاشت

برخورد رخ به رخ دو دستگاه موتورسیکلت در یکی از محورهای روستایی شهرستان قوچان، هر دو راکب موتورسیکلت ها را به کام مرگ کشاند.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در تشریح این خبر گفت: ساعت ۲۰:۵۴ شب گذشته در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در جاده فرعی روستای فیروز آباد بلافاصله تیمی از پاسگاه انتظامی شهرکهنه به همراه عوامل پلیس راه و اورژانس جاده ای به محل اعزام شدند.

سرهنگ “رضا قدمگاهی ” افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت  آبی رنگ که به سمت روستای فیروز آباد در حال حرکت بود با یک دستگاه موتورسیکلت نقره ای که در مسیر مخالف این جاده روستایی در حال حرکت بود به صورت رخ به رخ به شدت با هم برخورد کرده اند.

وی ادامه داد: در این سانحه راکبان هر دو دستگاه موتورسیکلت به نام های سعید (۱۹ ساله) و قنبر علی( ۵۶ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

سرهنگ قدمگاهی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه، علت حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوی راکب موتورسیکلت آبی رنگ اعلام کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با تاکید بر نقش عوامل انسانی در کاهش تصادفات از رانندگان خواست تا با رعایت مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی، ضمن حفظ جان خود و دیگران، پلیس را در انجام این وظیفه خطیر یاری کنند.#

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *